środa, 20 czerwca 2012

Sunset workout i TAG.




Spodobały mi się ćwiczenia dziewcząt z Tone it up. Nie tylko piękne modelki i fajna scenografia, ale i ćwiczonka są dość przyjemne. Myślę, że nadają się na ćwiczenia rozciągające a może i nieco wytrzymałościowe?  po ciężkim treningu, ale i po takim spokojniejszym. Jeszcze ich nie próbowałam, aczkolwiek po następnym treningu biegowym standardowe ćwiczenia rozciągające zastąpię tymi poniżej :) Niektóre wyglądają na takie, po których idzie się solidnie zmęczyć a nie tylko wyciszyć. Spróbujmy !








Poniżej jest filmik, na którym pokazany jest cały program Sunset Workout. 

źródło : toneitup.com


Zostałam otagowana przez Klaudię .



Zasady zabawy:
-należy napisać od kogo się dostało wyróżnienie

-umieścić banerek

-napisać 7 rzeczy o sobie.

-podarować wyróżnienie 10 blogom.




1. Jestem jedynaczką ;)
2. Kończę właśnie studia psychologiczne
3. Kiedyś trenowałam wyczynowo biegi i piłkę ręczną
4. Uwielbiam podróżować
5. Kolekcjonuję pocztówki, dzwonki, magnesy i obrazki z różnych zakątków świata
6. Od momentu rozpoczęcia diety schudłam już 5 kilogramów
7. Jestem wielką fanką Audrey Hepburn, Marilyn Monroe i Blair Waldorf


Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy chcą wziąć udział w zabawie ;)




23 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ten trening, a raczej ćwiczenia :) Myślę, że ładnie działają na mięśnie głębokie. To faktycznie może być ciekawe do zrobienia wieczorem, na koniec dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie spróbować, treningi dziewczyn nie są jakieś killerowate, ale są dość przyjemne i zawsze można coś z nich wybrać :)

      Usuń
  2. ooooo:) ale one śliczne, aż się ćwiczyć chce:) wykorzystam filmiki na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ćwiczonka nieźle poprawiają poczucie równowagi i rozciągają ;) Na zakończenie treningu bardzo fajne.

    Duże masz te swoje kolekcje już ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówek mam cały karton :) Są różne - urodzinowe, bajkowe, podróżnicze. Bawię się trochę w Postcrossing - głównie w wakacje :)
      Obrazków i dzwoneczków mam mniej, ale zbieractwo dopiero zaczęłam :) A magnesów mam całkiem sporo :)

      Właśnie z tą równowagą może być ciekawie :)

      Usuń
    2. To Ty trochę taki chomiczek jesteś ;]

      Ja w sumie nie jestem zbieraczką, no może poza książkami, zbieram, zbieram, a potem rozdaję :D

      Ale w domu mamy całkiem pokaźny zbiór butelek wszelakich :D

      Usuń
    3. I ciągle mama się na mnie złości, bo już nie ma gdzie tego składować. Część magnesów nawet oddała dziadkom pod moją nieobecność :) A książek też mam całą chmarę, bo czytać lubię :)

      Usuń
    4. Ha ha, a to ci mama, tak rozprowadzać Twoje magnesy :D

      U mnie część butelek została wywalona z powodu braku miejsca :D

      Usuń
  4. Jejku, ale fajna ta stronka. Dopiero po Twoim poście odważyłam się tam zajrzeć i... zakochałam się :D
    W takich chwilach, gdy widzę ćwiczących na dworze myślę sobie "o Boże, co ja robie? mam tak ogromny ogród, w dodatku cały odgrodzony żywopłotem od gapiów, a i tak nie ćwiczę na zewnątrz..."
    Czas to zmienić! :D Przynajmniej raz w tygodniu, choćby rozciąganie :)

    Inspirujesz mnie Bejbe co raz bardziej <3 ;****
    KOCHAM TEGO BLOGA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina maszeruj do ogrodu i to nawet częściej ! Można tam robić piękne rzeczy :) Ćwiczenia siłowe, wytrzymałościowe, roziągające- super warunki :)

      Dziękuję bejb ! :*

      Usuń
  5. Audrey Hepburn, Marylin Monroe i Blair Waldorf - hahahahha ;D ja bym dodała jeszcze Lolę Rhodes :)No i Chucka Bassa, oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Aha Kochanie mogę prosić o ponowny głos w ankiecie?
    Tak namieszałam, że stworzyłam ją na nowo, ale dodałam również przepisy light ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny trening ;p ja muszę sobie jakieś filmiki na rozciąganie przed i po znaleźć różnych treningów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozciąganie uważam za równie ważne jak rozgrzewka :)

      Usuń
  8. jak Ty znalazłaś te blipy, są super!
    koniecznie będę musiała przesłac Ci kartkę z Krk. napisz mi na kontakt adres :P
    uu a myślałaś kiedyś o maratonie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wystartować kiedyś w maratonie, bardzo , bardzo. Ale póki co moja kondycja kuleje. Ale kto wie. Może kiedyś :)
    Ok wysyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie, że kolekcjonujesz pocztówki, też kiedyś zbierałam, a teraz przerzuciłam się na coś innego - autografy, a kolekcja rośnie i rośnie :) Ja też uwielbiam Blair, Marylin i Audrey :) Są boskie!Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie...ćwiczenia na świeżym powietrzu...to jest to

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ćwiczyć z dziewczynami z Tone it up :) I ten trening bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń