niedziela, 10 czerwca 2012

Summer Promise i bieganie.

Cały dzień była piękna pogoda. Teraz znów się rozpadało. Dobrze, że zdecydowałam się pójść biegać przed pierwszym meczem. Założyłam sobie, że zrobię trening 15 minutowy. Miałam krótką przerwę więc nie chciałam wymagać od siebie zbyt wiele. Jednak po tym czasie czułam się dobrze, więc wydłużyłam trening do 25 minut. Jestem z siebie zadowolona, w takich warunkach pogodowych bardzo dobrze mi się biega. Nie za ciepło, lekki wiaterek od czasu do czasu.



Jutro w planach to samo. Muszę jeszcze robić ćwiczenia rozciągające, bo dzisiaj miałam okropny ból dwugłowego. Z ledwością weszłam po schodach, kilkuminutowy masaż pod prysznicem dobrze mi zrobił.

Mam nadzieję, że jutro dotrze w końcu przesyłka z LUSH'a, a także kosmetyki z Oriflame.





12 komentarzy:

  1. dobry motywacyjny obrazek, żadnych wymówek tylko do roboty trzeba się brać i pamiętać o swoim ciele :)

    ja jutro idę biegać, ciekawe jak mi pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak Ci się biegało :)

      Usuń
  2. super, gratulacje :D a zrobiłaś w końcu itty bitty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj robię :) juuuuż się boję

      Usuń
    2. nie ma czego ;* mnie nie powalił, ale dużo jest w nim ćwiczeń na brzuch, co jest spoko :D

      Usuń
    3. Też w sumie muszę stwierdzić, że szału nie ma, ale z tym bieganiem i całym wstępem może być ostro :)

      Usuń
  3. ciekawa jestem notki na blogu o Lushu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w ogóle ciekawa kosmetyków, czekam już ponad dwa tygodnie ;/

      Usuń
  4. Fajne ciałko :-)
    ale raczej w sferze marzeń, choć wiem, że, gdybym sie wzieła za ćwiczenia...
    W końcu noszę rozmiar S, więc nie jest ze mną tak źle, wystarczyłoby wymodelować ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym takim nie pogardziła. S ? drobinka !

      Usuń
  5. Ja zaraz się wybieram pobiegać :) Już mogę, więc muszę to wykorzystać!Jestem ciekawa Twoich kosmetyków z Lush`a - mam od nich peeling do ust i jest boski! No i ciekawa też jestem kosmetyków z Oriflame, koniecznie się pochwal :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam z LUSHa szampony i scrub - może do końca tygodnia dotrą ^^.

      Usuń