sobota, 23 czerwca 2012

Owocowy raj.

Już się nie mogę doczekać, kiedy będę miała wolną głowę, bez stresu, napięcia i zmartwień. W poniedziałek mój ostatni egzamin, później już tylko obrona. Jednak przygotowania do poniedziałku są dość intensywne, godziny szybko mijają, a mam wrażenie, że głowa jest już przepełniona wszelakimi informacjami i nic więcej nie jest w stanie przyjąć.
Na drugi plan zeszło bieganie i jakakolwiek aktywność fizyczna. Ale staram się jakoś przetrwać te dni, mądrze się odżywiając i nie pozwalając sobie nawet na drobne skoki w bok. Mam nadzieję, że jutro uda mi się wygospodarować nieco więcej wolnego czasu. Zawsze gdy robiłam sobie plan, szło mi lepiej. Bez planu panuje chaos i kosmicznie dziwny upływ czasu - a raczej jego marnotrawstwo.

Strasznie się cieszę, że już jest sezon na moje ulubione owocki :) Niech lato trwa wiecznie !






Do pełni szczęścia brakuje mi arbuza :)

Uradowana zrobiłam już sobie owocowe II śniadanie ( jogurt naturalny, maliny i jagody).


Owocowe inspiracje na nadchodzący tydzień

Ktoś ma pomysł co znajduję się w białym dzbanku :) ?






39 komentarzy:

  1. dziś też jadłam truskawki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogę opanować ! Chyba się uzależniłam :)

      Usuń
  2. Pycha :D Malinki jadłam prosto z krzaczka dzisiaj :D

    W dzbanku może być albo bardzo gęsta śmietana albo jogurt :) Ja polecam porządny jogurt grecki, owoce i polać to miodem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i trzymam kciuki za ostatni egzamin :D

      Usuń
    2. Tak też właśnie zrobię ! Nie lubię za bardzo śmietany, nawet do zup jej nie dodaję - chyba,że do pomidorówki.

      Usuń
    3. Dziękuję. Na pewno się przydadzą :)

      Usuń
    4. To czekam na opinię o tym jak smakowało to połączenie ;)

      Usuń
  3. Moim zdaniem to jogurt. :) I Tygrysek pewnie ma rację, grecki wydaje się być odpowiedni do takich kombinacji.
    Trzymam kciuki za egzamin i obronę, ja swoją odłożyłam bo "nie mam weny, nie chce mi się itp".

    A te owocki... mmmmmmmmmmmmniami mniami!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze pracy nie oddałam, więc pewnie też obrona dopiero we wrześniu. Ale do pracy została mi analiza opisowa wyników, którą będę mieć w czwartek ;)

      Usuń
  4. te inspiracje są super! też ciągle jem owoce :DD powodzenia na egzaminie :) ja miałam ostatni wczoraj, też czekam na obronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dam znać jak poszło ;D Kiedy się bejb bronisz, masz już termin ?

      Usuń
  5. hmyyy jogurt grecki a może kefir??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniaaaaaaaaaaam uwielbiam takie posiłki :))
    a tam, te białe to jogurt naturalny- tak myślę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale bardzo mocno gęsty, więc może to być bałkański, albo grecki :) Albo naturalny ale taki może zmrożony ? Pokombinuję :)

      Usuń
  7. Mogę się podpisać pod wszystkim co napisałaś ;).
    W poniedziałek przede mną ostatni egzamin, a potem tylko obrona.
    Też uwielbiam owoce, wyglądają tak smakowicie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wzbogacają dania i kolor :) wizualnie the best i w smaku też :) uwielbiam lato !

      Usuń
  8. Ja mam przecudną czereśnie i w tym roku przeszły mi koło nosa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, ale mi narobiłaś smaka na malinki :D muszę się zaopatrzyć jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wczoraj jedna z blogerek narobiła i koniecznie musiałam dzisiaj zjeść ;D

      Usuń
  10. Mniam! Uwielbiam owoce, latem to już wyjątkowo smaczne są :) Widzę, że ostatnio nie tylko ja mam wpisy o jedzonku :D Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. Też trzymam kciuki za egzamin, zapomniałam dodać :D... Na pewno dasz rade :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dziś zajadałam arbuza :)

    powodzenia na egzaminie i obronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdziłam, że i tak dużo tego, więc jak wyjem to co mam, to kupię arbuza.Mam ochotę na jakieś smoothie arbuzowe :)

      Usuń
  13. aż mi ślinka pociekła. Chyba jutro wybiorę się na jakieś owocowe zakupy :)

    Powodzonka na egzaminie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymaj kciuki :) Owocki kupujjj !

      Usuń
  14. Na zdjęciu drugim od końca ktoś musiał długo układać warstwy. Zawsze też chce zrobić zdjęcie, ale jakoś moje desery są zawsze krzywe... ;)
    Powodzenia na egzaminie- też będę wtedy zdawać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak układam warstwy, to nigdy nie widać tego tak ładnie :)

      Usuń
  15. powodzenia w poniedziałek :)
    ja mam jeszcze 4 ostatnie egzaminy w tym tygodniu i wakacje :))

    truskawki, maliny, jagody <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już bym chciała mieć wolną głowę od zmartwień szkolnych. Szybko się uporać z pracą i mieć spokój :)

      Usuń
  16. tak to jest prawdziwy owocowy raj ;) uwielbiam owoce i w dodatku widzę maliny ;D wspaniałe, smaczne desery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham owocki aż żal mi ich mrozić, ale muszę choć troszkę :)

      Usuń
  17. jogurt naturalny? Powodzenia na egzaminach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję albo nie-dziękuję :)

      Usuń
  18. Uwielbiam lato! Rzeczywiście mogłoby trwać wiecznie, i nie mówię tak z powodu wakacji, żeby nie było xD. Truskawki i czereśnie, mmmm.... pychotka!
    Powodzenia na egzaminie!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro wszystko się wyjaśni z tym nieszczęsnym egzaminem :) ja lato kocham za ciepełko owoce i duuużo aktywność :)

      Usuń
  19. Kamo - niektore owocowe dania wygladaja bardzi apetycznie..... czy to wszystko jest Twojej roboty....jezeli tak o bardzo chce otrzymac przepisy!!!!
    zycze powodzenia na egzaminie!!!!!

    OdpowiedzUsuń