sobota, 2 czerwca 2012

June !

Nadszedł czas na małe podsumowanie maja i sprecyzowanie planów na czerwiec.

Plany na maj  :

Edukacja: 
- do 9.05 obliczyć wyniki surowe
- do końca maja skończyć pracę magisterską
- powtórzyć wstępnie materiał z psychologii sądowej
- zrobić plakat na Odkrycia geograficzne

Książki
- przeczytać 5 książek ( Czyste intencje, Czyste sumienie, Martwy i nieobecny, Osaczona, Marina )

Kulinaria 
- zrobić pankejki
- zrobić naleśniki

Aktywność fizyczna
- 5 razy w tygodniu bieganie
- 3 razy w tygodniu trening Ewy
- 3 razy w tygodniu siłownia


Rozrywka
- obejrzeć 15, 16, 17, 18 odcinek Gossip Girl
- Kortowiada ;)

Uroda
- pofarbować włosy
- manicure/ pedicure

Także w maju nie było tak źle. Pracę magisterską blokuje mi troszkę moja promotor, która odpowiada nie na te maile co potrzeba :) Myślę, że nie obędzie się bez wtorkowej wycieczki do stolicy.



Plany na czerwiec

Edukacja
- zdać egzamin specjalizacyjny
- oddać pracę magisterską
- miesiące/dni tygodnia/ pory dnia po francusku

Książki
- Marilyn. Ostatnie Seanse
- Skalpel
- Dawca
- Prawdziwy cud
- Od pierwszego wejrzenia

Kulinaria
- zrobić sushi

Aktywność fizyczna
- plan treningowy biegowy 3 - 5 km
- raz w tygodniu inna aktywność
- zrzucić 4 kg do końca miesiąca
- ćwiczenia wytrzymałościowe 

Rozrywka
- Królewna Śnieżka  i Łowca - dzisiaj wybieram się do kina
- Zacząć 8 sezon dr Housa
- 10 czerwca - True Blood
- Mój tydzień z Marilyn

Inne
- koniec czerwca - przyjazd taty
- zrobić ombre na paznokciach
- depilacja
- odwiedzić po raz kolejny outlett
- pierwsze stosowanie kosmetyków z LUSH'a
- wizyta u lekarza
- sprecyzowanie planów wakacyjnych
- kupić masło shea z Organique

EURO'we SZALEŃSTWO !!!! 




18 komentarzy:

  1. Koniecznie wklej zdjęcie swoich ombre na paznokciach bo jestem bardzo ciekawa jak to wygląda. I bardzo polecam Ci książke Marina o ile jest autorstwa Zafona. Ta której w maju nie skreśliłaś. Gość ma świetne książki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam bardzo dużo książek Zafona - Marina, Pałac Północy i ta najnowsza- uciekł mi tytuł - wciąż przede mną :)

      Usuń
  2. bardzo jestem ciekawa, czy spodoba Ci się śnieżka - ja byłam wczoraj na premierze i jest bardzo, bardzo, bardzo spoko! lubisz chrisa hemswortha? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z kina :D Byłam dwa dni temu na Avengersach, zapamiętałam twarz tego autora, ale nie nazwisko. No a dzisiaj <3 cudne ma oczyy :)

      Ale Kristen... czy ona w ogóle grała -_- ?
      Za to Charlie....boska !

      Usuń
  3. Super masz ten plan. Jak widać po maju niestety nie wszystko udaje się nam osiągnąć, ale Twoje plany są po prostu świetne. Każdy kręci się tylko w okół zdrowia, diety, ćwiczeń i kilogramów, a Ty tak po prostu, że do kina, że przeczytać. Kurcze inspirujesz mnie. Dziękuje :*

    I oczywiście powodzenia w realizowaniu planu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mogłoby być lepiej, ale nie jest tragicznie. Dziękuję :*

      Usuń
  5. świetny pomysł z takim planem, zainspirowałaś mnie ;] powodzenia w realizacji. xoxo ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dziękuję :)

      Usuń
  6. No co Ty pankejków nigdy nie robiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie :P Placuszki i naleśniki nie bardzo się ze mną lubią ;P Mam olbrzymi problem z przerzucaniem na drugą stronę - zawsze, ale to zawsze mi się coś rozleci. Jak robiłam placuszki fitess - wyglądały jak psu z gardła wyjęte - dosłownie :P

      Usuń
    2. U mnie to kwestia patelni była. Mam dużą rodzinkę, więc i patelnia była duża, do tego nieteflonowa. Z placuszkami jakoś sobie radziłam z przerzucaniem, ale naleśniki to była męka, bo strasznie ciężko mi się tą patelnią manewrowało, więc zwykle co drugi naleśnik wychodził kiepsko, bo nie mogłam go przerzucić, poza tym przywierały do patelni. A potem w końcu powiedziałam basta i że chcę normalną patelnię. Teraz mam teflonową taką mniejszą, leciutką i robienie naleśników lub placuszków to przyjemność :D

      Usuń
  7. Świetny plan :) Też muszę sobie na ten miesiąc jakieś cele ustalić, Twoje są świetne i mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrealizować kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się wszystko uda, szczególnie te dotyczące edukacji :)

      Usuń
  8. super sposób z tym planem. Też muszę u siebie coś takiego wprowadzić! ;) p.s. też wyczekuję 10 czerwca - True Blood ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej zmobilizować się do działania :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba ten Twój system realizowania celów. Sama się zastanawiam, czy wprowadzić taki u siebie na blogu, bo sama myśl, że większa ilość ludzi wie o moich planach motywuje do działania.

    P.S. Bardzo korzystna zmiana wyglądu bloga- teraz jest tak przejrzyście!

    OdpowiedzUsuń