czwartek, 7 czerwca 2012

Itty Bitty Bikini workout.

Przeglądając stronę dziewczyn z Tone It Up znalazłam bardzo fajny workout. Fajny - bo można się solidnie zmęczyć i ostro pojechać z tłuszczykiem.

Bikini Body MAX BURN!
  • 20 jumping Jacks
  • 10 burpees
  • 20 lunges
  • 5 minute jog
  • 10 push-ups
  • 10 dips
  • 20 lunges
  • 5 minute jog
  • 20 second plank on hands
  • 20 tummy tucks
  • 5 minute jog
  • 20 bicycle crunches
  • itty bitty routine!!  
  Czym jest itty bitty routine bikini workout ?

 

Poniżej zamieszczam filmik, gdzie wszystko jest ładnie, pięknie pokazane przez dziewczyny :)

ŹRÓDŁO : TONE IT UP ! BLOG.

Wszystko DO itty bitty wydaje mi się być wykonalne, ale jak tak patrzę na ten filmik ... może być ciężko. Myślę, że w dzień wolny od biegania wezmę moją matę do ćwiczeń i pójdę do babci do ogrodu, w domu nie mam za bardzo warunków. Strasznie podoba mi się sceneria ćwiczeń - piękna plaża, słoneczko, blisko morze... Sama przyjemność ! :)

A po treningu ...

Piękna motywacja

4 komentarze:

  1. łał, ten trening naprawdę wygląda ciekawie! pewnie nie wytrzymam i spróbuję go w ten weekend :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana przygotowuję właśnie wpis z rozpiską ćwiczeniową na weekend, masz coś przeciwko, żebym podlinkowała do niej Twój wpis? :D

      Usuń
    2. Nie widzę problemu :) Ja może jutro z nim ruszę :D

      Usuń
    3. super, daj koniecznie znać, jak wrażenia :D ja planuję go na sobotę

      Usuń