piątek, 15 czerwca 2012

LUSH love

Doczekałam się ! Wczoraj znalazłam w skrzynce Awizo i dzisiaj z rana popędziłam odebrać przesyłkę na poczcie. Jak tylko dostałam paczkę do rąk powalił mnie zapach - czuć go było przez kopertę ! Piękny , intensywny zapach.
Marka LUSH jest większości Wam znana. Ja wiele o niej czytałam, wiele słyszałam, ale są to moje pierwsze zakupy.


Do zakupionych produktów otrzymałam 3 próbki mydła i próbka szamponu do włosów - Cynthia Sylvia Stout ( do włosów puszących się - fajnie ! ). Ponad to zamawiałam połówki szamponów, a Pani Ewa zrobiłam mi niespodziankę - chyba za długo kres oczekiwania na wysyłkę i wysłała mi całe szampony - SZOK !!!!


Zamówiłam szampony : Karma Komba ( kojący zapach kwiatów, głęboko oczyszcza i leczy skórę głowy , zawiera olejek pomarańczy sosny i paczuli) oraz New Shampoo Bar ( stymulujący korzenny szampon w kostce przeznaczony dla zmęczonej skóry głowy oraz włosów nadmiernie wypadających.
W czasie stresu lub zmian hormonalnych jak np. ciąża i okres połogu - twoje włosy mogą zacząć nadmiernie wypadać. Zazwyczaj jest to tylko czasowe aczkolwiek bardzo uciążliwe. New Hair Shampoo Bar jest właśnie przeznaczona na takie sytuacje. Zrobiona jest olejków eterycznych pozyskanych z wawrzynu, goździków i cynamonu żeby stymulować skórę głowy i zachęcić mieszki włosowe do działania. Odżywcze połączenie rozmarynu i pokrzywy nadaje włosom blask).



Ponad to zamówiłam Sugar Scrub



Próbki kosmetyków :





Już nie mogę się doczekać testowania produktów z Lusha. Na listę wpisuję kolejne kosmetyki, które bardzo pragnę mieć. Wszystkie wyglądają ślicznie, cudownie pachną i na pewno działają w cudowny sposób. Już dzisiaj wypróbuję któryś z szamponów :)


30 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy! Czekam na więcej o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wypróbuję na pewno podzielę się wrażeniami, ale dam im troszkę czasu :) Już mnie korci by zamawiać coś jeszcze ;p

      Usuń
  2. cudownie :) koniecznie zdaj relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że napiszesz potem jakąś recenzję ;) Super wyglądają te próbki, aż chciałoby się powąchać :D

    Dzięki za odwiedziny na kwitnacy-kwiat.blogspot.com , mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do nas zajrzysz ^^

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się pojawi, z wielką ochotą do Was zajrzę :)

      Usuń
  4. hej Kochana mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś ten krem brzozowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem brzozowy przywiozła mi koleżanka z Gdańska, ale tu na stronie jest wykaz miejsc http://www.sylveco.pl/?wojewodztwo-mazowieckie,45 a także sklep prowadzi sprzedaż wysyłkowo ;)

      Usuń
  5. to wygląda fantastycznie.nie mogę się doczekać aż kiedyś wypróbuję lush i kostką będę myć włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie mogłam się doczekać, strasznie go polubiłam :) polecam !

      Usuń
  6. wszystko wygląda tak ślicznie! czekam na dokładniejsze recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o tej firmie jeszcze nie słyszałam, ale szampon w kostce mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon w kostce to jest cudeńko :) PRAGNĘ wypróbować każdego :)

      Usuń
  8. karma komba górą! Mam go - jest cudny!
    uczucie, że włosy skrzypią przy myciu :) mega oczyszcza :) pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie umyłam włoski Karmą - jestem zachwycona ! Włoski pachną pięknie, faktycznie skrzypią! A na dole brodzika zauważyłam zabarwioną pianę - pewnie schodzi mi farba - cudownie ! <3

      Usuń
  9. Nie zetknęłam się nigdy wcześniej z tą marką ;) ale z opisu wnioskuję, że produkty warte zakupienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy opisie recenzji napiszę w takim razie coś więcej o LUSHu :)

      Usuń
  10. też dużo słyszałam, dużo czytałam o tych kosmetykach ale nigdy nie miałam koniecznie daj znać jak się sprawdzają wyobrażam sobie jak muszą fantastycznie pachnieć ach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy po umyciu pachną niesamowicie :)

      Usuń
  11. Czytałam, słyszałam, ale nie próbowałam.

    Namówię koleżanki żeby coś na spółkę zamówić, bo fajnie się zapowiadają.

    A gratisy - super! zawsze cieszą :)

    I czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zamówić i spróbować na spółkę z koleżanką - że też o tym nie pomyślałam :)
      Tak, bardzo zadowolona byłam z gratisów, bo mydełka też zostały mi polecone :)

      Usuń
  12. ja mam mydełka z organique i ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organique jest kolejną marką kosmetyczną, którą muszę spróbować. Szczególnie masełka shea :)

      Usuń
    2. spróbuj koniecznie! mam też żel pod prysznic arbuzowy i najchętniej bym go zjadła! :D

      Usuń
    3. Arbuz....mniam ! Miałam kiedyś Smackersa do ust arbuzowego uwielbiałam go a teraz ciężko go dostać. Ale żel arbuzowy.... pięknie musi pachnieć.

      Usuń
  13. lubię Lusha, mam ten szampon zielony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma Komba jest fantastyczna, kocham swoje włosy :)

      Usuń
  14. Wiele dobrego słyszałam o ich produktach:) można wiedzieć skąd zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) Zamawiałam na allegro od Pani Ewy :)

      Usuń