sobota, 16 czerwca 2012

Bieg w słońcu.

Zrobiło się znów cieplusio ! Fantastycznie i aby ta pogoda została z nami już do końca wakacji :)
Chcąc sprawdzić jak będzie mi się biegało w tych nieco innych warunkach pogodowych o 13.00 zdecydowałam się pójść pobiegać. Wiedziałam, że jeśli odłożę trening na później, to nic z tego nie wyjdzie. Dzisiaj mecz, a jeszcze notatki rozpaczliwie wrzeszczą i domagają się wzięcia do ręki.

Robiąc porządki w szafie znalazłam dwie bluzeczki do biegania o których zapomniałam ! Teraz biegając zasłaniam sprytnie wstydliwe partię ciała. Bluzki - szczególnie ta Nike, będę jeszcze musiały poczekać :)  Aczkolwiek są one idealne do treningu biegowego.

Znalazłam także opaskę na rękę. Jeszcze gdzieś powinnam mieć na głowę - idealne na upały.


Dzisiejszy trening biegowy :


Nie biegło mi się dzisiaj łatwo. Po 3 kilometrach odczułam spore zmęczenie i brak siły w nogach. Jednak udało mi się jakoś przetrwać ten kryzys i nie zrobić sobie przerwy w biegu. Jestem miło zaskoczona, że jestem w stanie przebiec 5 km ciągłym biegiem. Osiągnęłam to po stosowaniu przez trzy tygodnie plany treningowego Pumy. I zastanawiam się, czy biegać na bicie rekordu, czy zdecydować się na inny plan treningowy. O przykładowych planach treningowych, wkrótce postaram się coś napisać.


Myślę także nad zmianą butów do biegania - ale to po egzaminie i ukończeniu mgr - taka nagroda ;)




źródło :google.pl

16 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, wpadnę tu jeszcze na pewno. A w tak zwanym międzyczasie zapraszam na swój jacobjohncreater.blogspot.com i przy okazji kliknięcie w którykolwiek baner reklamowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są pierwsze i drugie buty :D no i gratuluję wyniku biegowego, 5 km to już coś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi te ostatnie bardziej się podobają ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Klaudia :) ja bym w sumie każdą z tych par przygarnęła :)

      Usuń
  3. ejo hejo, nie kupuj tych nike na zbyt długie biegi, bo w nich nie można długich dystansów pokonywać. ale na krótkie sa boskie i na fitnes, gdzie nie ma cwiczeń w których łatwo o uraz kostki. poczytaj w necie o nich i najlepiej poproś o radę w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie nadają się na długie biegi ? A krótkie to w sensie sprinty ?

      Usuń
  4. Ale buty są cudowne! Aż chce się biegać. Może ja powinnam sobie sprawić taki motywator... : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, bieganie z ogromną radością ;)

      Usuń
  5. Jejkuuu, cudne są te buty! Tylko tak strasznie drogieee

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie .... może będą jakieś przeceny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ten model jest świetny, też bardzo mi się podoba :) jeśli ktoś jest z okolic Warszawy, to w Factory w Ursusie je widziałam, ale w wersji czarno różowej za 299, czyli sporo taniej niż w cenie regularnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżdżę czasami do Factory, jak będę to się za nimi rozejrzę ;)

      Usuń
  8. Ja biegam w zwykłych starych adidasach ze świetną podeszwą. Dopóki nic mnie nie boli i nic sobie nie zdzierać nie zamierzam kupować nic nowego ale te różowe najki są boskie!
    Co tam masz w tej komórce do mierzenia km? Ja też coś takiego chcę i to koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taka aplikacja Nike + GPS w Ipodzie, można też coś takiego kupić w sklepach Nike, ja mam jakoś tam nierozbudowaną wersję, muszę troszkę więcej o tym poczytać.
      Ja póki co też biegam w dość wiekowych butach.

      Usuń
    2. Hmmm, ciekawe czy na Androida też coś takiego jest, nie orientujesz się może?
      A but, ważne, że jest wygodny i nie powoduje kontuzji.

      Usuń
    3. Myślę, że tak. Zobacz tutaj : http://oneginetatopa.blogspot.com/2012/06/aplikacje-biegowe-na-iphone-recenzja.html :)

      Usuń