niedziela, 24 czerwca 2012

Aktywna niedziela.

Dzisiejszy dzień zleciał niesamowicie szybko. Jednak został wykorzystany przeze mnie maksymalnie. Było i trochę odpoczynku połączonego z nauką, było też aktywnie fizycznie i bardzo, bardzo rodzinnie. Pogoda idealna na grillowanie. Uwielbiam gdy cała rodzina jest w komplecie, dzisiaj siedziałam i patrzyłam na wszystkich z boku z ogromnym uśmiechem na twarzy. Uwielbiam takie chwilę.




Ale było też aktywnie. Gra w piłkę nożną, gra rakietką, bieganie z kuzynką no i o 19.00 zdecydowałam się pójść pobiegać. Było całkiem okiej jeśli chodzi o pogodę, biegało mi się w miarę dobrze.



Dzisiaj przebiegłam 4.74  km w 25.58 . Niestety rozładował mi się Nanuś i nie mogę dodać zdjęcia.

Jestem strasznie zmęczona, a jeszcze po meczu, muszę powtórzyć notatki, które mam w komputerze. Chyba stres zaczyna mnie nachodzić. Jutro ważny dzień. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i będę mogłą ze spokojną głową poświęcić mnóstwo czasu sobie.


16 komentarzy:

  1. powodzenia :) będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było w miarę ok . dziękuję ;)

      Usuń
  2. trzymam kciuki za jutro! fajnie, że tak miło spędziłaś dzień, ja nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na wakacje nie wracasz do domu rodzinnego ?

      Usuń
  3. powodzenia jutro! dzięki Twoim notkom o bieganiu zmotywowałam się i kupiłam sobie naprawdę fajne buty i teraz biega mi się duuuuuuuużo lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny dzień, ja też bardzo lubię spędzać czas rodzinnie :)
    I oczywiście trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :) też bardzo lubię spędzać czas w gronie rodziny - między innymi dlatego też lubię święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także uwielbiam święta, wtedy wszyscy są razem przez dużo dłuższy okres czasu:)

      Usuń
  6. Czyli niedziela minęła bardzo fajnie :D I dobrze, trochę zrelaksowałaś się przed dzisiejszym dniem ;)

    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze zrobił mi ten odpoczynek na świeżym powietrzu, nie denerwowałam się tak mocno przed dniem dzisiejszym :)

      Usuń
  7. ale zazdroszczę dnia!! :)
    powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ich więcej (:

      Usuń