piątek, 4 maja 2012

Wyzwania, wyzwania !

Niebiesko - szara utworzyła wyzwanie wodne, do którego postanowiłam się oficjalnie przyłączyć.
Zdecydowanie za mało pijam wody, choć teraz, gdy zrobiło się gorąco, nie stanowi to aż takiego problemu.


Pod koniec każdego tygodnia, będę informować jak sobie radzę. Zaczynam dzisiaj. Sprawozdanie pojawi się w czwartek.  Mam zamiar spożywać 2 litry wody dziennie, więc u mnie będzie to 56 litrów wody. Oddzielnie będę prowadziła bilans spożywanych herbat, kaw, soków i innych płynów.


Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl, by stworzyć wyzwania, dla nas, dbających o zdrowe odżywianie. Każdego tygodnia skupiałybyśmy się nad czymś innym. Przykładowo :
Tydzień 1 - Wyzwanie wodne
Tydzień 2 - Wyzwanie owocowe
Tydzień 3 - Wyzwanie warzywne
Tydzień 4 - Wyzwanie tydzień bez słodyczy
Tydzień 5 - Wyzwanie zbożowe
Tydzień 6 - Wyzwanie sałatkowe
Tydzień 7 - Wyzwanie light
Tydzień 8 - Wyzwanie tydzień bez soli
Tydzień 9 ....

Któryś z tygodni może być np. biegowym, siłowym, z Ewą Chodakowską, tydzień w rowerem...
Pomysł wymaga dopracowania. Jeśli macie jakieś sugestie, bardzo chętnie je poznam.
Uważam, że takiego wyzwania w których bierze kilka osób, dodatkowo mobilizują.

8 komentarzy:

  1. jestem jak najbardziej ZA wyzwaniami grupowymi :) trzebaby tylko mieć dobry pomysł jak to fajnie zorganizować

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzwania są fajne ;)

    Tylko właśnie musi być przede wszystkim rozsądny i realny pomysł na takie wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co proponujecie dziewczyny :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za dodanie :)

    Ja proponuję zrobić max 8 tygodni na początek ;)

    i inne pomysły to np. tydzień bez podjadania, tydzień zdrowych tłuszczów, tydzień pełnowartościowego białka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za !!! to świetny pomysł i motywacja do działania :)
    ja proponuję na pierwszy strzał tydzień bez słodyczy :)
    kiedyś brałam udział w miesięcznym wyzwaniu na ilość robionych "pajacyków" to też było fajne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że można by zrobić dwa oddzielne zestawy wyzwań, jedne żywieniowe, drugie treningowo-ćwiczeniowe. A plan 8tygodniowy jest chyba jak najbardziej rozsądny, nie za krótki, nie za długi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle, ze 'zorganizowanie' takich tygodniowych planów to swietny pomysł! chetnie sie przyłączę :)

    a przepisy na drinki dodam w następnej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zachwycona wyzwaniem wodnym bo też za mało pije więc zaczynam jak tylko jutro wstanę ! A tworzenie tygodniowych wyzwań brzmi super ! w końcu musi się znaleźć sposób żebym się zmotywowała do zdrowszego trybu życia i jak teraz przeglądam Twój blog to myślę, że mogę tu ową motywacje odnaleźć ! :)

    OdpowiedzUsuń