sobota, 5 maja 2012

Everytime I close my eyes...It's like a dark paradise.

Dzisiejszy dzień uważam za udany. Choć spędziłam go w głównej mierze sama, nie przeszkadza mi to. Rano wysprzątałam pokój, ogarnęłam szafę i spakowałam walizkę, bo jutro ruszam znów na Mazury. Niestety nie wczasować, a ciężko pracować, nad sobą.
Zrobiłam z mamą zapiekankę - była pyszna, jutro możecie spodziewać się przepisu.
A po obiedzie wybrałyśmy się z mamą na przejażdżkę rowerową. Zrobiłyśmy 16 km, ale było to tempo raczej spacerowe :) Nazrywałam konwalię ( kondalie jak mówi moja 4letnia kuzynka), pięknie pachną.
Wczoraj dopisałam jeszcze dwie strony do części teoretycznej, dzisiaj znalazłam w książce kolejną rzecz, która wydaje mi się być istotna, więc jeszcze troszkę muszę dopisać. Ale to dobrze. Jednak dzisiaj wieczorem już tylko oglądałam Plotkarę, nie miałam przypływu weny twórczej,

Po dłuższym zastanowieniu się, postanowiłam się Wam pokazać. Większość z Was ma swoje zdjęcia na blogu, bądź też w miejscu na zdjęcie profilowe. Doszłam do wniosku, że nie ma się czego wstydzić ( ale na zdjęcia mojego cielska jest jeszcze za wcześnie ! ).
Więc przedstawiam Wam Kamę, czyli siebie.

Nie jestem ani Chinką, ani Japonką, co można wywnioskować po tej fotce. Jest to jedna z najbardziej aktualnych.


Muszę przejrzeć zdjęcia i znaleźć takie, które pokazuje mnie " całą " .

xoxo

43 komentarze:

  1. Normalnie wyglądasz obłędnie :)

    p.s. to ja już się never ever nie pokażę na blogu, bo jakoś blado bym wypadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak ! Nawet nie wolno Ci tak myśleć !

      Usuń
    2. Nie wolno mi myśleć, że wyglądasz obłędnie ? :D he he

      Usuń
    3. Niee, że Ty wypadłabyś blado !

      Usuń
    4. He he, jestem z tych bladolicych :D

      Usuń
    5. A ja znów urodziłam się z ciemną karnacją, tata się zawsze śmieje, że myślał, że pielęgniarka niesie małpę a nie mnie :))) nice.

      Usuń
  2. Jesteś śliczna!! i masz cudne oczy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczy swoje lubię, najbardziej :)

      Usuń
  3. pięknie !
    śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ania Ty też jesteś CUDOWNA ! cała !

      Usuń
  5. Jak osoba z taką zjawiskową urodą może w ogóle chcieć coś kamuflować, jak może mieć jakiekolwiek kompleksy? Jesteś prześliczna, przekobieca, przeurocza i w ogóle.. prze..stań mnie onieśmielać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompleksów mam całą masę, ale staram się jakoś z nimi walczyć i nie dać im prawa głosu.

      Usuń
  6. Śliczna dziewczyna z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Allle jesteś śliczna! Zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Olsztynie obecnie mieszkam i piszę pracę, więc do jeziora mam rzut beretem :)
      Dziękuję !

      Usuń
  8. Urocze jest to zdjęcie! Ale kochana, nie widzę w Tobie nic z Chinki, ani Japonki - już jakąś południową urodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *prędzej jakąś południową urodę miało być :)

      Usuń
    2. No właśnie jak pokazałam to zdjęcie znajomym to część zdań była podzielona Jedni preferowali Chiny, Tajlandię, Japonię, drudzy Wenezuelę, ogólnie Amerykę Południową

      Usuń
  9. Piękna dziewczyna z Ciebie:) Masz cudowne włosy i oczy! Fajnie, że się ujawniłaś, miło zobaczyć kto pisze tam po drugiej stronie bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy to chyba jedna z nielicznych części mojego ciała, które lubię. Liczę na to, że każda z Was się z czasem pokarze :) Niebawem dodam zdjęcie sylwetki, już nie będzie tak miło :P

      Usuń
  10. jaka Ty urocza jesteś :) śliczne oczy, piękny uśmiech :* i taka pozytywna energia od Ciebie bije, aż nie sposób się nie uśmiechnąć patrząc na tą fotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcie :) a co do pozytywnej energii faktycznie bije od Ciebie z wielką mocą :)

    Pozdrawiam Paweł

    OdpowiedzUsuń
  12. nie będę oryginalna pisząc, iż jesteś cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, pięknie wyglądasz ;) Masz śliczną urodę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna! Ja też myślałam o wstawieniu zdjęcia ale chyba nie mam odwagi. Wiem że jest mala możliwość ze ktos mnie pozna, jakiś znajomy ale i tak się tego boje..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Ty śliczniusia jesteś! Co za pozytywna dawka energii!!!! Normalnie aż mam Cię ochotę uściskać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha zapraszam Cię do odpowiedzenia ma mojego TAG'a

      Usuń
  16. Śliczna jesteś ...
    [Nowe forum pro ana. Gdzie każdy otrzyma wsparcie bez względu na to jaki sposób odchudzania wybrał. Wspólne diety, głodówki. www.starving.pun.pl]

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli kupujesz shape'a regularnie, to nie ma tam nic wyjątkowo nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleś Ty śliczna!!! :krzyk: <3

    OdpowiedzUsuń