niedziela, 27 maja 2012

TAG - dbam o zdrowie


Zostałam otagowana przez insatiable-appetite-for-life i  postanowiłam przyłączyć się do zabawy :)


1. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?

Staram się jak tylko mogę prowadzić jak najzdrowszy tryb życia. Zdarzają się małe wpadki i niedociągnięcia, aczkolwiek z każdym dniem jest coraz to lepiej. Główne problemy dotyczą wciąż zbyt małej aktywności fizycznej, czasami zdarza mi się zjeść coś z torebki, bądź też z fast food'a.

2. Ile godzin dziennie śpisz i czy pozwala Ci to na wyspanie się ? 

Śpię od 7 do 9 godzin dziennie i pozwala mi to na wyspanie się.

3. Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz ?

Myślę, że tak. Staram się jeść zbilansowane posiłki, zdrowe. Jem dużo warzyw i owoców, ograniczam spożycie soli do minimum. Jadam w małych porcjach, ale często. 

4. Czy jadasz śniadania ?

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w moim jadłospisie. 

5. Czy spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu ?

To zależy od pory roku. Zimą i jesienią mało, wiosną i latem bardzo dużo.

6. Czy uprawiasz jakieś ćwiczenia fizyczne ?

Tak. Biegam - zaczęłam plan treningowy z Pumą, Raz w tygodniu staram się robić trening z Ewą Choadkowską, a także zbiór różnych ćwiczeń. Do tego robię ćwiczenia rozciągające i odważniej ćwiczę jogę.

7. Czy starasz się poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowia oraz zdrowego stylu życia ?

Tak.

8. Czy wykonujesz regularnie badania profilaktyczne ?

Regularnie robię badania krwi, mierzę ciśnienie i badania ginekologiczne. Przede mną badania hormonalne.

9. Twój najbardziej niezdrowy nawyk ?

Podjadanie

10. Czy po tym "rachunku sumienia" postanowiłaś coś zmienić w kwestii dbania o swoje zdrowie ?

Będę dążyć do doskonałości. 


TAG'uję każdego, kto ma ochotę na wzięciu udziału w zabawie :)


11 komentarzy:

  1. podjadanie nie musi być niezdrowym nawykiem. nazwijmy to po prostu przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekąski jeśli to owoc lub warzywo to ja bym tego złym nawykiem nie nazwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podjadam generalnie bardzo późno w nocy, albo zjem obiad i za chwilę podejdę do patelni i wezmę do ust kawałek mięska z sosem ;/ tak mi się czasami zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podjadanie, no no no :P
    I te fast foody.

    Ustaw sobie jakieś kary za to podjadanie i odstępstwa, może jak będą one w jakiś sposób dotkliwe dla Ciebie, to zawsze dwa razy się zastanowisz zanim sięgniesz po coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym wybrać kogoś, kto by pilnował bym się karała ;p

      Usuń
  5. O tak! Podjadanie u mnie tez jest najgorsze, ale pracuję nad tym :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pracujemy razem, wierzę, że nam się uda :)

      Usuń
  6. Podjadanie jest okropne, ale mi się udało to pokonać! Trochę silnej woli, trzeba kilka dni przetrwać i jakoś leci ;) podjadanie jest zabójcze dla figury:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, mam tego świadomość. To moja ogromna zmora. Ale kontroluję się i idzie mi lepiej :)

      Usuń
  7. Oj, mi też zdarza się podjadać, a wiem, że to jeden z największych grzechów diety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za odwiedziny u mnie :)
    ciekawe wpisy aż z chęcią dłużej poczytam bo interesujące bardzo!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń