poniedziałek, 21 maja 2012

Plan treningowy # 1

Jakiś  czas temu znalazłam w sieci bardzo dużo obrazków z planem treningowym. Początkowo zapisywałam wszystko na komputer, z nadzieją, że kiedyś mi się one przydadzą. Dzisiaj po nie sięgam i próbuję wybrać coś dla siebie. Może Wy też znajdziecie coś, co Wam się spodoba ?  Może to być doskonałe wyzwanie treningowe na bieżący/ nadchodzący tydzień. Ja ruszam z nim od 28 maja. Jacyś chętni :) ?


Jumping jacks - pajacyki
Crunches - brzuszki
Russian Twits - KLIK
Tricep Dips - KLIK
Squats - przysiady
Lunges - KLIK
Standing calf raises - KLIK
Leg lifts - KLIK
Push-ups - pompki
Plank - KLIK
Lunge Split Jumps - KLIK
Vertical leg crunches - KLIK
Sit-ups KLIK
Bicycles - rowerek
Wall push-ups - KLIK
Bird-dogs - KLIK
30 second plank - KLIK
High knees - KLIK
Butt kickers - KLIK
Jack knife sit-ups KLIK
Downward dog - KLIK

Ćwiczenia są różnorodne. Część z nich zalicza się do cardio, inne oddziałują na poszczególne partię mięśniowe. Myślę, że tydzień takich ćwiczeń to nie lada wyzwanie ( przynajmniej dla mnie). Każde z nich można zrobić zarówno w domu, jak i na świeżym powietrzu.


Pozycja na SUPER WOMAN bardzo mi się podoba :)


DOWNWARD DOG ;)



TUTAJ znajdziecie bardzo fajnie napisane - krok po kroku - jak zrobić doga. Poza tym wiele innych ciekawych figur jogi.


11 komentarzy:

  1. powodzenia życzę :) wygląda fajnie, może kiedyś się skuszę, ale póki co muszę skończyć Insanity ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tricep Dips to moje ukochane ćwiczenie. rozpiska na tydzień jest extra pomocna!
    stronę o jodze dodałam do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stronka z jogą jest cudowna. Będę do niej też często zaglądać.Mary a ten Tricep Dips to jak robisz? Oparta o łóżko ?

      Usuń
  3. niezłe te rozpiski, lubię takie wytrzymałościówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy dam radę :D I chyba będę musiała się na pamięć uczyć tych ćwiczeń :)

      Usuń
  4. Super, chętnie się przyłączę :) Powodzenia, trzymam kciuki, mam nadzieję, że ty za mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Na pewno nam się uda ! :)

      Usuń
  5. Fajne rozpiski ;)
    A cały zestaw robi się tylko raz, czy powtarza się go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla najlepszego efektu zestaw powtarzamy trzy razy - dobrze, że zwróciłaś mi na to uwagę, bo zapomniałam napisać :)

      Usuń