środa, 2 maja 2012

Hello May .

Zanim na dobre powitam maj, postanowiłam zrobić podsumowanie kwietnia.

Plany na kwiecień :
Edukacja
- skończyć część teoretyczną pracy magisterskiej   został mi maleńki podrozdział, łącznie jest już 30 stron.
- obliczyć wyniki surowe  - przechodzi na pierwszy tydzień maja
- powtórzyć materiał z psychologii sądowej  - realizacja w połowie
- przerobić cztery lekcje z Profesorem Henry'm - słownictwo   zrobione.
Książki
- przeczytać 10 książek ( Czysta jak łza, Marina, Gorzej niż martwy, Pałac Północy, trylogia czasu, Śmierć na Nilu, Czyste szaleństwo, Światła września , Nosiciel ) realizacja w połowie
 - pisać systematycznie recenzję
- ściągnąć/kupić dwa audiobooki - realizacja w połowie
Kulinaria - tutaj o dziwo idzie wszystko zgodnie z planem , ale ...
- zrobić naleśniki razowe    - nadal nie mogę się do tego zabrać
- zrobić jajka nadziewane łososiem wędzonym
 Aktywność fizyczna
- wykupić karnet na siłownie na  kwiecień
- zmienić plan treningowy
- pójść 4 razy na basen
 - robić ćwiczenia z taśmą
Rozrywka
- obejrzeć 8,9,10,11 odcinek Gossip Girl 
- obejrzeć film Listy do M
- zrobić zakładkę do książek
-
zrobić pisanki i ozdoby wielkanocne  




Plany na maj  :

Edukacja: 
- do 9.05 obliczyć wyniki surowe
- do końca maja skończyć pracę magisterską
- powtórzyć materiał z psychologii sądowej
- zrobić plakat na Odkrycia geograficzne

Książki
- przeczytać 5 książek ( Czyste intencje, Czyste sumienie, Martwy i nieobecny, Osaczona, Marina )

Kulinaria 
- zrobić pankejki
- zrobić naleśniki

Aktywność fizyczna
- 5 razy w tygodniu bieganie
- 3 razy w tygodniu trening Ewy
- 3 razy w tygodniu siłownia


Rozrywka
- obejrzeć 15, 16, 17, 18 odcinek Gossip Girl
- Kortowiada ;)

Uroda
- pofarbować włosy
- manicure/ pedicure

Maj jest miesiącem pracy magisterskiej, diety i ćwiczeń fizycznych. Wyglądam na prawdę koszmarnie.

18 komentarzy:

  1. Ambitne plany widzę :)

    Łączę się w bólu pisania pracy magisterskiej, też muszę zakończyć teorię i zabrać się w końcu za praktykę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten Maj.. ;-) Wszystko rozkwita a pomysły w nas również ;D Trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. większość z kwietniowych planów zrealizowana, trzymam kciuki za powodzenie majowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, u mnie kwiecień był straszną porażką ;( Ale mam nadzieję, że maj będzie dużo, dużo lepszy. Trzymam za Ciebie również kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie także, w maju, życzę powodzenia :)

      Usuń
  5. Widziałam zjęcia i nie wyglądasz koszmarnie, chyba jakiś dołek złapałaś;/
    a czemu sama zastanawiam się czy nie zrobić własnych planów na maj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztukę kamuflażu mam opanowaną do perfekcji...

      Usuń
  6. wow! świetnie Ci idzie realizacja celów! a ja zdjec nie widziałam gdzie je mozna zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka widziała na moim facebooku, z każdym dniem borykam się z myślami, czy się Wam pokazać. Myślę, że najwyższy czas :)

      Usuń
  7. bardzo dobrze wyszła Ci realizacja celów w kwietniu, gratuluję ! :)
    ja chyba też muszę sobie coś takiego zrobić na maj, może wtedy łatwiej mi będzie zapanować nad życiem :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też zamiar planowac sobie każdy dzień, bo jestem leń śmierdzący...że i tak tyle udało mi się zrealizować to cud..

      Usuń
  8. Gratuluję realizacji tak dużej ilości planów, szczególnie tych związanych z pracą magisterską!

    Co do naleśników to polecam te: http://bakeandtaste.blogspot.com/2010/07/nalesniki-z-maki-penoziarnistej-mm.html Świetnie wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za stronkę z przepisem. Właśnie weszłam i zerknęłam, na pewno zrobię ! Myślę, że w poniedziałek :)

      Usuń
  9. hej, te listy wyglądają imponująco :) tak w ogóle to uwielbiam robić listy i odhaczać poszczególne punkty, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to dokładnie uwielbiam- odhaczać kolejne punkty :D

      Usuń
  10. Kochana, plany niesamowite - mam nadzieję, że wszystkie uda Ci się zrealizować! Ja też muszę nadrobić ostatnie 3 odcinki Gossip Girl bo nie miałam czasu :) Widzę, że kwiecień jak najbardziej udany, maj będzie też! Powodzenia z mgr :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze robię sobie takie listy w kalendarzu :D

    powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń