piątek, 25 maja 2012

Fotowpis.

Dzisiaj wpis na szybko, głownie fotograficzny. Cały dzień spędziłam na mojej pracy plastycznej - musiałam robić kilku godzinne przerwy, bo za każdym razem gdy zaczęłam coś wycinać zastanawiałam się, jak to możliwe, żeby studentka - prawie magister psychologii robiła na zaliczenie pracę plastyczną.
Aleee ukończyłam. I wygląda tak :D


Wiem ! Genialna :D Podobną mogłaby wykonać moja kuzynka, która ma cztery latka.

Poza tym dzisiejszy dzień bardzo udany zarówno pod względem diety jak i aktywności fizycznej - a obawiałam się, że jak przyjadę do domu to nie zrobię nic.

Śniadanie 


II śniadanie : dwie takie babeczki - prezent od cioci :)


Obiad



Podwieczorek : melon
Kolacja : serek wiejski

I trening biegowy

8 komentarzy:

  1. kolorowe jedzonko u Ciebie! :) a pracą plastyczną się nie przejmuj, w ogóle to co trzeba czasami robić na studiach ah, nie skomentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to było takie śmieszne, że aż nie możliwe ;p

      Usuń
    2. przyznaj się, korzystałaś z pomocy kuzynki hahahhaha, ej pychota na talerzu była serwowana dziś u Ciebie

      Usuń
  2. Bardzo łądnie wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ śliczne rzeczy jadłaś! a plakat zabawny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, ale rozbawił mnie Twój projekt! jest uroczy! pyszności miałaś na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo i smacznie. :-) a jak mi przyjdzie robić pracę plastyczną będę pisała z prośbą o pomoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedzonko wygląda smakowicie ;) Szczególnie sałateczka ;*

    OdpowiedzUsuń