wtorek, 29 maja 2012

Ćwiczenia na ramiona.



Ćwiczenia na ramiona są niezwykle ważne. Często zaniedbujemy tę partie ciała, skupiając się głownie na częściach problematycznych - brzuch, uda, pośladki. Warto jednak wykonywać kilka prostych ćwiczeń, które wzmocnią nasze ramiona, ujędrnią i skóra nie będzie bezwładnie zwisać. 
Poniższe ćwiczenia są bardzo łatwe i można je robić wszędzie - zarówno w domu jak i na świeżym powietrzu. Jeśli nie mamy ciężarków - nie ma powodów do zmartwień. Z powodzeniem można zastąpić je butelkami z wodą - tak też zaczynałam ćwiczenia, gdy robiłam jeszcze trening z Mel B.










W ćwiczeniach na dole, dodatkowo pracują mięśnie ud i pośladków.

Pamiętacie o bajcepsach :D ?

Zrobiłam sobie ogólną rozpiskę - na dzień dzisiejszy - na bieżący tydzień.
Tło zapożyczyłam z bloga Undressed Skeleton.


14 komentarzy:

  1. bardzo lubię te ćwiczenia na rąsie :))) co z Lusha zamawiasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod pytanie co z Lusha zamówiłaś?

      Usuń
  2. uwielbiam pięknie zarysowane ramiona :) super działają na nie pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o masz blimpy z tone it up, uwielbiam te dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. a i w jakim programie taka genialna rozpiskę sobie zrobiłaś????? z planem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan ściągnęłam z Bloga Undressed Skelton - miała swój wypełniony i jeden pusty, więc stwierdziłam, że mogę pożyczyć :)
      A z LUSH'a zamawiam dwa szampony i sugar scrub peeling antycellulitowy - moje pierwsze zakupy tam. Polecacie coś ?

      Usuń
    2. nigdy nie miałam kosmetyku z lush, ale interesują mnie bardzo te szampony w mydle :)

      Usuń
    3. Takie właśnie zamawiam :) , tylko po pół kostki - dwa rodzaje :) dam znać co i jak :)

      Usuń
    4. o super ! to czekam na recenzję !

      Usuń
    5. ja uwielbiam czyściki do twarzy ;) herbalism i angels on bare skin. z szamponami w kostce się nie bawiłam, bo mają SLS, a on tragicznie działa na moje włosy, więc zostaję przy myciu odżywką (po wsze czasy już chyba :D)

      Usuń
  5. Ooooo jak fajnie się zrobiło tutaj u Ciebie :D

    Plan jest to teraz tylko działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwa ostatnie ćwiczenia - bardzo ciekawe :-) Chyba pora kupić hantelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio właśnie zaczęłam trochę ćwiczyć z hantlami, bo kupiłam je dawno temu i lezały nieużywane!

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM TARALYNN! <3 a ćwiczenia fajne ; )

    OdpowiedzUsuń