czwartek, 26 kwietnia 2012

Wyzwanie ! Aktywna majówka.

Wklejam swój plan, który przygotowałam w ramach wyzwania : aktywna majówka. Myślę, że to świetna inicjatywa, które dodatkowo zmobilizuje nas wszystkim w walce o piękne i zdrowe ciało.



















Mam nadzieję, że jest cokolwiek widać na tym obrazku. Zrobiłam Prt Sc z One Note.  Na dole dwa zdjęcia - jako dodatkowe motywacje i oczywiście hasło przewodnie bloga : STOP WISHING, START DOING ! :)
Gdzieś może nadprogramowo dorzucę rower lub basen. Jednak tabela wyżej to plan minimum.
Startuję w sobotę.
Życzę sobie i Wam, żeby nam się udało wytrwać w majówkowych postanowieniach :)



9 komentarzy:

  1. A ja trzymam za Ciebie kciuki i WIEM, że się uda :) :)

    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki! prosimy relacje na bieżąco i dużo motywacji każdego dnia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka TY jesteś zorganizowana, tez tak chcę. tylko zastanawiam si e nad formą, czy to ma być elektronicznie tak jak u Ciebie, czy na papierze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laska, świetna tabela! będzie satysfakcja odnotowując "ptaszki nike" przy każdym punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie rozplanowana majóweczka :) Teraz tylko pozostaje dopingować :)
    Chyba zainteresuję się tym programem OneNote, bo wygląda zachęcająco.
    A Zdjęcie motywacyjne dziewczyny w czarnym kostiumie jest prze-mega-cudowne!!! I dobrze działa na psychikę, od razu zachciało mi się poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie majówka niestety pod znakiem matury ;/ Ale na pewno znajdzie się też czas na ćwiczenia. Może akurat nie bieganie, ale coś muszę dla siebie wymyślić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie majówka aktywna - będą góry i duuuużo zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomijając temat związany z majówką (moja będzie polegała na wysiłku, ale umysłowym...) to dzięki za zainspirowanie do korzystania z porogramu One Note! Nawet nie wiedziałam,że posiadam takie cudo w komputerze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się przyłączę i również podziękuję. Też nie wiedziałam, że coś tak fajnego posiadam ;]

      Usuń