sobota, 14 kwietnia 2012

Wiosna w kolorze nude.

Jestem w szoku. Już jest 19.00 ? Ale tak to jest jak się wstaje o 12.00 a śniadanie je o 15.30 ... Zawsze tak mam po imprezie. Brakuje mi dnia na dojście do siebie. Cała sobota upłynęła mi na czytaniu książki - tak,tak, znów książka. Nie miałam siły żeby wziąć się za ćwiczenia, czy doczłapać się na siłownie. Postanowiłam, że zrobię to jutro, choćby nie wiem co. Na szczęście pogoda się poprawiła, wybrałam się na krótki spacer, żeby ten dzień nie był do końca bezproduktywny.

Ostatnio mam ogromnego bzika na punkcie koloru nude. Już dziś wiem, że będzie to kolor, który często będę nosić w tym sezonie. Ale żeby nie było zbyt mdło i nudno chcę go ożywiać wrzaskliwym różem czy też soczystą pomarańczą. Świetnie komponuje się także z klasyczną czernią emanując elegancją i szykiem. Doskonale wygląda ze złotem.
Powoli kompletuję poszczególne części garderoby ;)
I tak o to skompletowałam : trencz, buty, marynarkę . 
Klasyczny trencz koloru beżowego zakupiłam jakiś czas temu (Promod) . Jest to jedna z nielicznych rzeczy, która zawsze jest na czasie i pasuje niemal do wszystkiego. Świetnie wygląda zarówno do spódnicy jak i do legginsów czy jeansów. Mój płaszczyk ma dwa rzędy średniej wielkości guzików, sięga przed kolano i ma pasek do przewiązania. Postaram się na dniach dodać zdjęcie ;)

Koturny także będziemy nosić w tym sezonie. Te ze zdjęcia poniżej zakupiłam w Zarze, bardzo się z nich cieszę. Są mega wygodne, świetnie leżą i wyglądają. Dostępne także w kolorze czarnym, jednak ja zdecydowałam się na ten odcień. Nude lekko wpadający w pastelowy róż. Cudo.


Poniżej wklejam kilka inspiracji. 





zakochałam się


7 komentarzy:

  1. Nude to bardzo uniwersalny kolor, więc na pewno będzie zawsze modny. Ładne buciki kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki ladne :) mialam podobne, jednak spadywaly mi przez ten pasek z tyłu :) mam nadzieje ze twoje beda sie trzymac dobrze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buciki <3

    jakie te wszystkie dziewczyny na inspiracjach są piękne.. :)

    zapraszam na bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pękne inspiracje. Ta spudnica z długim rozporkiem szczególnie przykuła moje oko.
    PS cz Tobie podoba się moda z tymi złotymi noskami u butów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie jestem ani przeciwniczką ani zwolenniczką. Widziałam te buty w Zarze, ale nic mnie nie podkusiło by po nie sięgnąć :)
      Za to robione handmade z neonowymi czubkami są mega :)

      Usuń
  5. w zeszłym roku sprawiłam sobie szpilki nude na allegro, ale niestety nie trafiłam z rozmiarem, więc musiałam sprzedać - a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :* :)

    OdpowiedzUsuń