piątek, 20 kwietnia 2012

Owocowe śniadanie

Kolejny dzień mojej diety. Idzie całkiem nieźle, ale nadal nie mam zapału do ćwiczeń. Gdzieś ta energia się ulotniła, kłębiące się w głowie problemy i obowiązki cały czas dokuczają.
Dla poprawy nastroju zrobiłam sobie dzisiaj letnie śniadanko :)
Zapasy mrożonki się kończą, na szczęście do lata coraz to bliżej i znów będę mogła zajadać się moimi ulubionymi owocami. Świeże truskawki choć już są w sprzedaży, nie smakują jeszcze tak dobrze. Jeszcze chwila, jeszcze troszkę :)

jogurt naturalny, 1,5 łyżeczki Cini Minnis, 2 łyżeczki owsianki, 3 łyżeczki musli tropikalnych, wiśnie drylowane, malinka, porzeczka, jagoda , truskawka :)


Mam do Was pytanie :) Jak umieścić na blogu translator :) ?

5 komentarzy:

  1. Jeju, jak ja tęsknię za takimi owocami! :c co do translatora nie pomogę, jestem beztalenciem w takich sprawach

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm! smakowite. Lubię cini-minis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. postępuj wg tych informacji http://translate.google.com/translate_tools aby dodać do swojego bloga translator .
    Ja tez nie mogę sie doczekać sezonowych owoców i warzyw :)
    a śniadanie wygląda prysznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! Może moje nie jest dokładnie takie samo jak twoje, ale dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń