poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Opaska jonowa

Znalazłam w domu opaskę jonową M- BALANCE i postanowiłam poszukać o niej jakiś informacji.



.

Opaska jonowa M-Balance wyposażona została w 2 dyski holograficzne naładowane TYSIĄCEM JONÓW UJEMNYCH. Otrzymujemy dzięki temu własne pole elektryczne, które ma zniwelować oddziaływanie negatywnych bodźców zewnętrznych. Jony ujemne mają pozytywny wpływ na układ krwionośny. Rozszerzają naczynia krwionośne i regulują ciśnienie krwi. Dzięki temu nie będziemy odczuwać tak dużego zmęczenia, senności i złego samopoczucia. Za pomocą opaski podobno można poprawić swoje wyniki
 Przeglądając fora sportowe często czytałam stwierdzenie, że tak samo pomaga jak zegarek na ręku ;)

Tutaj, na stronie możecie dowiedzieć się o nich czegoś więcej.


Marcinowi opaska nie pomogła... :)

9 komentarzy:

  1. kiedyś chciałam ją kupić, ale bałam się, że nic nie daje. planujesz ją przetestować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobiegam z nią trochę, zobaczę czy coś to daje.

      Usuń
    2. jestem ciekawa tych testów

      Usuń
  2. eee, szkoda, już chciałam sobie kupować!

    J xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję na sobie, pobiegam z nią kilka razy, zobaczymy czy coś ona daje.

      Usuń
  3. moim zdaniem to jest czyste placebo;) nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. hahhahaha najmanowi to chyba nic nie pomoże :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Najman - zaprzeczenie działania opaski hahaha odpowiednia osoba do reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem czy ta opaska faktycznie działa czy to jakaś ściema ;D slyszałam,że niby pomaga ale kto wie. zamówiłam na allegro przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń