środa, 11 kwietnia 2012

One Note.

Znalazłam doskonały sposób na organizowanie mojego czasu. Jakiś czas temu zakupiłam Office'a 2010. Korzystałam głownie z Worda, Excela i czasami Power Pointa. Jednak zauważyłam, że jest jeszcze jeden program z pełną wersją - One Note. Włączyłam i z miejsca się zafascynowałam.
Oczywiście - kalendarza w wersji oryginalnej także używam, jednak na organizator na większą skalę nie bardzo się nadaje. Program pozwala tworzyć notesy i zakładki w każdym z nich.
Idealny sposób na zaplanowanie podróży, wydatków, czy też gromadzenie pomysłów na tematy bloga ;)
Mam wszystko w jednym miejscu, mogę sobie płynnie przechodzić od spraw związanych ze szkołą, do rozrywki czy też do spraw domowych.
Można wstawiać w nim obrazy, pliki, tabele i inne znaczniki, dzięki którym będziemy mogli w przejrzysty sposób prowadzić różnego rodzaju zapiski i notatki. Moje przepisy kulinarne nie będą plątać się w kilkudziesięciu plikach Worda a plan treningowy będzie przejrzysty.

A wy korzystacie z tego programu? W jaki sposób skutecznie organizujecie sobie czas?


Już jutro ruszam na siłownię, nie mogę się doczekać ;)





3 komentarze:

  1. powiec mi coś więcej o tym programie bo nie słyszałam o nim a też by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie jestem za organizowaniem czasu za pomoca komputera ponieważ w czasie jego uruchomienia poza ustaleniem planu dnai itp. mamy mnóstwo pokus, które tylko na to czekają (portale społecznościowe, informacyjne itd) Plan ok, ale na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie te kartki gdzieś ciągle fruwają, gubię, zalewam, niszczę, wkładam w różne miejsca, godzinami szukam, zapominam o spotkaniu, odnajduję po czasie i tak w koło. Dużo czasu spędzam przed komputerem, bo jestem na etapie pisania magisterki, więc dla mnie akurat dobre rozwiązanie ;)

      Usuń