niedziela, 8 kwietnia 2012

Jajeczko....od Faberge !

Ale dzisiaj było obżarstwo ! Aż ze strachem patrzę na wagę łazienkową. Chyba na nią nie wejdę przez miesiąc.
Strasznie się cieszę, że kupiłam Shape'a razem z treningiem Ewy Chodkowskiej. Podobno rezultaty są oszałamiające. Myślę, że jak dołożę ten program w dni wolne od siłowni, to dobrze mi to zrobi.

Dzisiejszy dzień w gronie rodzinnym, po południu z książką przy kominku ...



Jajka faszerowane


W tym roku jajka z farszem z pieczarek, natki pietruszki, kaparów i szczypiorku. Do ozdoby po plasterku świeżej rzodkiewki. Danie proste, szybkie i bardzo smaczne. Można dodać do tego majonez, ja jednak go sobie darowałam.

I najpiękniejszy prezent, jaki mogłam sobie wymarzyć...  o jajeczku Faberge marzyłam od dawna.

 

10 komentarzy:

  1. kiedy zaczynasz trening Ewy?

    ps. bardzo ładne jajeczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening z Ewą zaczynam od jutra :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wow, cudowne jajeczko :) Piękny prezent.
    Ja również jestem przejedzona po tych świętach, ale coż, oczy chcą jeść ;p

    www.produktywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tutaj smacznie i wiosennie! :)
    Czuje się pozytywną energię bijącą z tego bloga.

    Na wiosnę chyba każda z nas chce odżyć, a takie notki jak Twoja, jeszcze bardziej motywują. Może też dorwę Shape'a? ;)

    Przejrzałam na szybko notki, ale obiecuję, że siądę do nich na spokojnie, bo już mi się tutaj spodobało.
    Dodaję do obserwowanych.
    I zapraszam do mojego świata:
    zaakcentowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie także mi się spodoba, będę bacznie śledzić Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Też zaopatrzylam sie w shape'a:-) Trening calkiem przyjemny i zapewne szybko sie z nim nie rozstanę:-) tym bardziej po świątecznym przejedzeniu;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zaczęłam, ale już jutro spróbuję troszkę poćwiczyć ;)

      Usuń
  5. slicznosci:) i jak cos to ja zawsze i niezmiennie polecam bieganie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw muszę wyrobić sobie dobrą kondycję ;p

      Usuń
  6. aaa jakieś śliczne <3
    gdzie można takie cudo kupić ?:)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń