czwartek, 12 kwietnia 2012

Ćwiczenia z Ewą.

W dniu dzisiejszym zapoznałam się z płytką dołączoną do kwietniowego wydania Shape'a. Włączyłam sobie trening Ewy Chodakowskiej. Szczerze przyznam, że nie wiem czego się spodziewałam. Ale na pewno nie mogłam przewidzieć, że po 30 minutach będę sapała jak mops. Ramiona mnie ciągną, w nogach odczuwam lekkie zakwasy. Mam nadzieję, że z każdym kolejnym dniem będzie coraz to lepiej. Największy problem miałam z ciągłym napinaniem mięśni brzucha. Nie byłam "mocno świadoma" tego co robię, bo na skutek zmęczenia szare komórki postanowiły wszcząć protest. Dlatego też często zapominałam o tym, ale i bez tego ogarnęła mnie niemoc. Jutro koniecznie ruszam na siłownię w celu poprawienia swojej kondycji, która jest w opłakanym stanie. Dobrze, że nie zrobiłam 15 minutowego treningu cardio, bo bym chyba ducha wyzionęła. Jestem skłonna uwierzyć w to, że przy regularnym treningu, rozsądnym żywieniu i poprawnym wykonywaniu poszczególnych ćwiczeń, można w cztery tygodnie dokonać niesamowitej metamorfozy.


Na swojej stronie na facebook'u Ewa napisała, że w lipcu czeka nas kolejny killer :) Ciekawe czy płyta z treningiem pojawi się także z Shape'm. Zobaczymy.

Udało mi się dzisiaj ukończyć ósmą część cyklu o Sookie Stackhouse . Recenzję znajdziecie tutaj.

Szkoda, że z pracą magisterską nie idzie mi tak dobrze, ale mam mocne postanowienie i postaram się w nim wytrwać :)


10 komentarzy:

  1. Hmm tez zastanawiałam się nad kupnem tego Shape'a, ale w końcu zrezygnowałam:) Co do kondycji to jak pewnie wiesz baaaardzo szybko i łatwo ją poprawić, różnicę odczuwa się już po kilku treningach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się te ćwiczenia. mam jeden problem - wysiada mi kark przy ćwiczeniach na brzuch. czasem odpuszczam te z zestawu Ewy i robię swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam problem z napięciem brzucha przy wydechu. A o mojej kondycji nie można powiedzieć ani jednego dobrego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo! Ciekawe czy znajdę jeszcze ten nr w kiosku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę też wypróbować te ćwiczonka, bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do dziś nie wiem jak napiąć same z siebie mięśnie brzucha. Kocham Ewę i czekam na KILLERA :D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Together with almost everything that

    appears to be building within this particular subject

    matter, many of your opinions are actually fairly exciting.
    Having said

    that, I am sorry, but I do not subscribe to your entire theory, all be it exhilarating none the

    less. It seems to me that your remarks

    are generally not totally validated and in simple fact you are generally
    your self not even entirely confident of the point. In any

    event I did take pleasure in looking at it.
    Look into my web page ... outlooks

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for another great

    post. Where else may just anyone get that type of information

    in such an ideal approach of writing? I've a presentation next

    week, and I am at the look for such info.
    Take a look at my blog post outmoved

    OdpowiedzUsuń
  9. We absolutely love your blog and find a lot of your post's to be just what I'm

    looking for. Do you offer guest writers to write content for you

    personally? I wouldn't mind producing

    a post or elaborating on a few of the subjects you write

    concerning here. Again, awesome site!
    Also visit my web page ... http://karavanklubbratislava.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń