czwartek, 22 marca 2012

Tortilla :)

Ależ dzisiaj mamy piękny dzień ! Słoneczko wręcz zachęca do spaceru, a lekki, ciepły wiatr już pachnie latem :)
Zanim wyszłam na siłownie uruchomiłam Henry'ego i już mi się podoba :) Mam zamiar poświęcić dzisiaj godzinę na naukę/ powtórkę słówek.
W trakcie całego dzisiejszego treningu towarzyszył mi Zafon i jego ''Książę mgły'' - już prawie połowa za mną, historia jest tak wciągająca i magiczna, że ma się ją ochotę zgłębić od razu.
Na siłowni standardowo : 15 minut rozgrzewka, trening siłowy i 45 minut cardio. Muszę zacząć pracować nad pupą. Jest dużo piłek, więc myślę, że jutro spróbuję ćwiczenia z piłką na pupę - zamieszczonego u jednej z blogowych koleżanek :) W sobotę Rafał ma się ze mną wybrać na moją siłownie, gdzie ma mi pokazać wszystkie ćwiczenia, które mogę wykonywać. A Wy jakie ćwiczenia na pupę wykonujecie i polecacie?
Wracając z siłowni poszliśmy razem po zakupy i taki to o to obiad dzisiaj stworzyliśmy :)



Wiosenna tortilla :)

Składniki ( na 4 porcje )
- 4 placki tortilli 
- jedna pierś z kurczaka
- przyprawa gyros
- pół ogórka
- 1/4 papryki
- pół pomidora
- pół czerwonej cebuli
- kilka listków sałaty lodowej
- łyżka oleju
Sos 
- kubeczek jogurtu naturalnrgo
- 2 ząbki czosnku
- pół łyżki startego imbiru ( może być mielony, można pominąć)

Przygotowanie 
Kurczaka myjemy, kroimy, smażymy na łyżce oleju z przyprawą gyros. Wszystkie warzywa kroimy według uznania. Placek tortilli podgrzewamy na patelni bez tłuszczu z obydwóch stron. Zdejmujemy placek, lekko smarujemy sosem, układamy na nim liść sałaty lodowej, kurczaka, warzywa, nakładamy sos i zawijamy :)
Sos - wyciskamy czosnek, ścieramy imbir dodajemy do jogurtu i mieszamy.
Jedna tortilla to ok. 300 ckal. 

Smacznego :)
 

Resztę warzyw wykorzystam do dzisiejszej kolacji :)

8 komentarzy:

  1. ja ćwiczenia na pupe łączę z ćwiczenaimi na mm nóg dokładnie uda:) niewiem jak je opisac.. ale ćwiczę na urządzeniach na siłowni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba domyślam się o jakie chodzi, takie, że leżysz na brzuchu i wałek przyciągasz nogami do pośladków ?

      Usuń
  2. wygląda przepysznie :)
    musze sobie wypróbować ten przepis :):)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj :) Łatwo i zdrowo :)

      Usuń
  3. Co za energicznie pisane posty... Tzn nie wiem, czy rozumiesz, co mam na myśli, ale mniejsza...
    Szkoda, że nienawidzę mięsa, bo może zrobiłabym w innym wypadku tą tortillę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić wegetariańską tortillę :)

      Usuń
  4. Wow:) jesteś moim idolem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czym zawdzięczam ten zaszczyt :P ?

      Usuń