niedziela, 11 marca 2012

Spalanie tłuszczu#1

Niewątpliwie ciężkim wyzwaniem i silną linie oporu stwarza tłuszczyk, który najchętniej gromadzi się w brzuchu, udach i pośladkach. Walka z nim jest długa, ciężka i wymaga wiele wysiłku.
Na rynku dostępne są liczne fat burnery, które to mają wspomóc nas w walce. Nie tylko wpływają na szybsze spalanie tkanki tłuszczowej, poprzez pobudzanie termogenezy w organizmie, ale także pobudzają do długotrwałego i efektywnego wysiłku fizycznego. Postanowiłam spróbować.


 HI TEC Therm Energy Power to silny i bardzo skuteczny preparat pobudzający układ nerwowy do intensywnej i długotrwałej pracy podczas wzmożonego wysiłku fizycznego i psychicznego. Hi Tec Therm Energy Power efektywnie i szybko wspomaga utratę tkanki tłuszczowej, dzięki wyjątkowemu połączeniu naturalnych ekstraktów roślinnych, pobudzających termogenezę w organizmie.

Co pisze producent ?

 
Zastosowany w preparacie HI TEC Therm Energy Power ekstrakt ze skórki gorzkiej pomarańczy silnie aktywuje rozpad tłuszczu zapasowego w tkance tłuszczowej a zawarta w ekstrakcie z guarany i kawy kofeina znaczne przedłuża efekt odchudzający ekstraktu z gorzkiej pomarańczy. Wzmacniająco na działanie suplementu wpływają ćwiczenia na odchudzanie.
Ponadto ekstrakt guarany stymuluje układ nerwowy, zwiększa zdolność koncentracji, hamuje łaknienie, poprawia kondycję i wydolność ogólną organizmu.
Doskonałym uzupełnieniem kofeiny jest tauryna, która znacznie zmniejsza zmęczenie układu, powstałe podczas intensywnego treningu.
Katechiny zielonej herbaty, a w szczególności EGCG, hamują degradację adrenaliny oraz noradrenaliny, przez co wykazują działanie adrenomimetyczne, nasilając lipolizę tkanki tłuszczowej.
Hi Tec Therm Energy Power silnie pobudza przemianę materii, spala tłuszcz, wspomaga efektywność i wydajność treningu, przeciwdziała fazie katabolicznej oraz przyśpiesza regenerację mięśni po wysiłku fizycznym. Doskonale uzupełniają go ćwiczenia na odchudzanie.

  Sposób użycia HI TEC Therm Energy Power :
  • 1-2 kapsułki dziennie, obficie popijając wodą. ( ja stosuję na razie jedną )
 1 kapsułka Hi Tec Therm Energy Power zawiera :
  • kofeina - 80 mg
  • polifenole zielonej herbaty (EGCG) - 100 mg
  • tauryna - 100 mg
  • wyciąg z owoców gorzkiej pomarańczy - 10 mg
    Składniki HI TEC Therm Energy Power :
  • ekstrakt guarany
  • ekstrakt zielonej herbaty
  • tauryna
  • ekstrakt ze skórki gorzkiej pomarańczy
  • ekstrakt kawy
  • żelatyna (powłoka kapsułki)
  • stearynian magnezu (substancja przeciwzbrylająca)

I muszę przyznać, że już po pierwszym zastosowaniu odczuwałam różnicę, jeśli chodzi o jakoś treningu, wydolność organizmu, siłę, pobudzenie i koncentracje. Po 45 minutach cardio, miałam motywację i siłę, by pokręcić jeszcze dodatkowe 30 minut. Nie czułam się po treningu wypompowana na maksa i szybciej się zregenerowałam. Podczas treningu zaczęło mi szumieć w uszach, co mogło być przyczyną skoku ciśnienia.

CIEKAWOSTKA 2
Spożywanie alkoholu ma długofalowy wpływ na zwiększenie ilości tłuszczu

Umiarkowane spożycie alkoholu obniża ryzyko chorób serca oraz przedwczesnego zgonu. Każdy gram alkoholu to siedem kalorii, a więc niemal tyle, ile znajduje się w jednym gramie tłuszczu i znacznie więcej, niż zawiera gram węglowodanów lub białka. Przeprowadzono szereg badań, które wykazały, że większe spożycie alkoholu zwiększa długofalowe ryzyko wystąpienia otyłości i nadmiar tłuszczu w talii. Piwo bardziej przyczynia się do nadmiaru trzewnej tkanki niż wino.
 źródło: European Journal of Clinical Nutrition , 2011 

4 komentarze:

  1. też kiedyś stosowałam różne wspomagacze ale miałam ten problem, że po spalaczach zaczęły mi włosy wypadać (niestety to jest skutkiem ubocznym)
    napisz mi prosze czy ten spalacz dużo ci daje :) i czy ne wypadają ci po nim włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona z efektów. Daje mi porządnego kopa na siłowni, skupienie i motywacje. Podnosi temperaturę ciała. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, włosy mi też nie wypadają :)

      Usuń
  2. Do tabletek nie jestem jakoś specjalnie przekonana, a co do alko to się zgadzam (paradoks francuski):D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;)zastanawiam się nad kupnem tych kapsułek :)ale czy warto???? nadal je zażywasz??? czy faktycznie wspomagają utratę tkanki tłuszczowej? :)

    OdpowiedzUsuń