wtorek, 27 marca 2012

Sałatka warstwowa.

Dzisiejsze fotomenu :)

                                               Śniadanie: jogurt naturalny, musli, chipsy bananowe
 Obiad : pół torby ryżu, kurczak w sosie meksykańskim
Kolacja : bułka razowa z łososiem wędzonym



Przepis na sałatkę warstwową

Składniki
- 7 plastrów szynki babuni 
- puszka ananasa
- puszka kukurydzy
- seler 
- por
- 5 jajek na twardo


Wszystko kroimy i układamy tak jak na obrazku wyżej. Na kukurydzę dodajemy jeszcze starte jajko na twardo. Całość uzupełniamy majonezem.



Inspirujące kanapki dodam jutro. Dzisiaj już jestem padnięta i lecę do łózka, razem z Rafałem oglądać Gossip Girl :) 

Do jutra !

5 komentarzy:

  1. muszę zacząć odgapiać od Ciebie pomysły na śniadania, bo wydają mi się mega sycące i bardzo smaczne :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie udało Ci się kupić taka genialną miseczkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie sobie przypomnieć, bo mam już ją jakieś 8 lat... zapytam mamę, może ona będzie pamiętać :)

      Usuń
  3. Błagam, podaj przepis na kurczaka w sosie meksykańskim ! Wygląda przepysznie. Musi być cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Bardzo podobają mi się te dania :D Nabrałam ochoty na ten ryż z sosem ;D

    OdpowiedzUsuń