piątek, 30 marca 2012

Roszponka z rucolą - duet idealny.

Ale dobrze być w domu :) Mama się postarała i już czuć świąteczną atmosferę. Za gotowanie bierzemy się dopiero od czwartku. W tym tygodniu - sprzątanie mieszkania i wyjmowanie wielkanocnych dekoracji. Ja także przymierzam się do generalnego porządku w szafie.
Jeśli chodzi o dietę idzie bardzo dobrze, chociaż nie zauważam jakiś spektakularnych spadków wagi.

Dzisiaj trochę poeksperymentowałam i zrobiłam przepyszną sałatkę :)

Składniki :
- pół opakowania roszponki
- pół opakowania rucoli
- 2 pomidory
-3 ząbki czosnku
- kilka małych łyżeczek kaparów
- oliwa z oliwek
- balsamico
- sól, pieprz



6 komentarzy:

  1. Sałatka wygląda przepysznie! Ja też już nie mogę doczekać się świąt, chociaż nie lubię przedświątecznego sprzątania ;) Ale własnoręczne ozdabianie mazurka czy robienie barana z masła nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie sałatki! Lekka, prosta i smaczna ;-)
    udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatka wygląda smakowicie, zgłodniałam i mam na nią chrapkę ;) chyba jutro taką przygotuję.
      W ogóle masz tu dużo fajnych przepisów na niskokaloryczne jedzonko. Będę Cię regularnie odwiedzać, by podpatrzeć przepisy i zmotywować się do dalszego odchudzania :)
      Pozdrawiam serdecznie,
      Marta

      Usuń
  3. nie przepadam zbytnio za rukolą, ale może w końcu się do niej przekonam :)
    ja już dzisiaj zabrałam się za świąteczne porządki i zajęło mi to trochę :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zobaczyłam, że moja koleżanka zamawia pizzę z rucolą to myślałam, że zwariowała. Jak można jeść trawę ?
      Ale jak spróbowałam, tak przepadłam. Dodaję ją do kanapek i sałatek i posmakował mi ten oryginalny smak :)

      Usuń