środa, 7 marca 2012

Placek owsiany

Postanowiłam dodać przepis na przepyszny i mocno syty placek owsiany. Znakomite źródło energii, które pozwala na rozkręcenie organizmu od najwcześniejszych godzin. Placek trawiony jest wolno, przez co dłużej czujemy się nasyceni :)

Składniki na jednego placka :
- 3 łyżki owsianki
- jajko
- mały banan lub pół dużego
- można dodać łyżkę ziaren słonecznika, pestek dyni czy wiórków kokosowych.

Przygotowanie :

Banana kroimy w kostkę, wszystko razem mieszamy i smażymy na łyżce rozgrzanego oleju. Wartko w trakcie smażenia przykryć placka pokrywką, będzie dzięki temu wilgotniejszy. Najlepiej podglądać placka i gdy będzie już ładnie zarumieniony przewrócić na drugą stronę.
Nie przejmujcie się jeśli placek Wam się rozpadnie. Moje pierwsze placki wyglądały mało apetycznie.
Po zdjęciu placka możemy go zjeść w takiej postaci, bądź też posmarować go dżemem. Można pokroić inne owoce - kiwi, ananasa, truskawki. Gdy jeszcze nie musiałam liczyć kalorii często jadałam go z Nutellą bądź bitą śmietaną z truskawkami :)



 Smacznego  :)

6 komentarzy:

  1. smakowicie :)
    wypróbuje sobie ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, też znam jeden przepis bardzo prosty z wykorzystaniem płatków i też jest bardzo dietetyczny. Jest to przepis na naleśniki. Więc tak: 2 jajka, 3 łyżki płatków, trochę mleka. Wszytsko mieszamy i wrzucamy na bardzo dobrze, ale naprawdę dobrze rozgrzaną patelnie teflonową bez dodatku tłuszczu. potem przewracamy na drugą stronę i gotowe. Bardzo smaczne z serkiem wiejskim :D Twój przepis też jest zaczepisty i z pewnością go wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę koniecznie spróbować :)

      Usuń
  3. God bless the linkwithin, świetny przepis, Kama! wypróbuję go jeszcze dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj :) czytam Twojego bloga od niedawna i chciałam zacząć od samego początku :D piszesz 3 łyżki owsianki, mając na myśli zwykłe płatki owsiane? z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń