poniedziałek, 19 marca 2012

Nanuś :)

Po grzesznym i pociesznym weekendzie czas wrócić do codzienności. Spotkanie ze szkolnymi przyjaciółkami było fantastyczne, ale kebaba zjedzonego o 2.00 w nocy najwyższy czas zacząć spalać. Aby ten tydzień zacząć optymistycznie, wybraliśmy się na zakupy. Idzie wiosna, więc postanowiłam kupić sobie butki - udało mi się znaleźć odpowiednie w Quazi. Poza tym kupiłam, niezwykle niezastąpionego podczas ćwiczeń na siłowni - Nanusia :)
Właśnie pobieram muzykę i zgrywam na odtwarzacz, zgrałam także książkę Zafona - połączę dwie pasje.
Dostałam także od R. witaminki Olimpu - przy odchudzaniu i wysiłku niezwykle istotne. Kwas foliowy chciałam zacząć brać już wcześniej, te mają dawkę, która zapewnia dzienne zapotrzebowanie.


Menu na dzisiaj :
Śniadanie : placek owsiany
II posiłek : pół torebki ryżu, kurczak słodko kwaśny
III posiłek : kawałek babki cytrynowej, kawa
Podwieczorek : truskawki
Kolacja : serek wiejski

Muszę zacząć codziennie tworzyć playlistę, macie pomysł na jakieś energetyczne, motywujące i ostre utwory ?

6 komentarzy:

  1. własnie nie mam a bardzo mnie denerwuje że nie mam skąd piosenek sciągac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poproszę kumpla, będzie mi pobierać całe albumy, bo pobieranie pojedynczych piosenek to coś strasznego.

      Usuń
  2. niedawno działała jeszcze stronka DjOles. Co do piosenek to lubie muzę Avril, takie energetyczne to Skater Boy i Smile, pozatym super się ćwiczy do przebojów radiowych, zwłaszcza Danza Kuduro. Choć jedyną piosenką przy której nie mogę ustać jest Just that girl. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Avril też lubię, ale niestety nie mam żadnej płyty. Włączam sobie Radio gdy znudzi mi się muzyka, która wgrałam :)

      Usuń
  3. ja mam problem ze stworzeniem swojej playlisty :P

    OdpowiedzUsuń