sobota, 31 marca 2012

My nails/ Neon polish.

Dzisiejszy dzień był kolejnym zmaganiem z badaniami do magisterki. Mam nadzieję, że ogarnę to do połowy kwietnia. Pogoda sobie z nas żartuję - poczułam się jak w styczniu, śnieg, wiatr i mroźne powietrze. Brr.
Dobrze, że mam swoją prywatną wiosnę - na paznokciach.





Do manicure zostały użyte lakiery firmy Color Club. Na zdjęciu trzy warstwy lakieru. Jeden paznokieć koloru miętowego ;)

Neonowe paznokcie to jeden z hitów sezonu, koniecznie muszę zaopatrzyć się w jaskrawe kolorki.

Fajne neonowe kolorki ma także marka Safari



Dzisiaj także jadłam taką sałatkę jak wczoraj, strasznie mi posmakowała.

3 komentarze:

  1. śliczności :)
    ja zakupiłam sobie ostatnio soczysty turkus :)
    i dalej poszukuję neonków :)
    szukam mięty ale jakoś z marnym skutkiem, bo dalej jest szaleństwo na ten kolor i strasznie szybko znika ze sklepowych półek :(

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń