czwartek, 29 marca 2012

Must have

Mój humor od kilku dni nie jest najlepszy. Ale nic tak nie poprawia humoru, jak udane zakupy :)
Postanowiłam powoli realizować moją listę must have na sezon wiosna/lato. Z racji tego, że jestem na diecie, mam świadomość tego, że ciuchy mogą być niedługo za duże, ale over size przecież jest na topie :)
Dzisiaj zrealizowałam 5 punktów z listy : nude platformy z Zary, czarne butki z Quazi, nude marynarka ze Stradi, letnia, słomkowa torebka Wittchenn - z nowej kolekcji Young, bluzka ze złotym połyskiem - Orsay. Lista jest niestety znacznie dłuższa, ale na spokojnie :)

Must have na nadchodzący sezon:
Moda
- nude platformy 
- nude szpilki
- czarne butki
- czarne, klasyczne szpilki
- trampki/ jazzówki
- letnie sandałki
- sukienka w kwiatowe wzory 
- plisowana sukienka
- dżinsowa koszula
- dżinsowe szorty
- koronkowy t-shirt
- apaszka w zwierzęce motywy
- t-shirt w wężowy motyw
- kwiatowe legginsy
- pastelowa bluzka
- pastelowa sukienka

Uroda
- miętowy lakier
- zółty lakier
- liliowy lakier
- malinowy lakier
- morelowy lakier
- pomarańczowa szminka
- fuksja szminka
- kolorowy eyeliner
- pastelowe cienie


A Wy co macie w planach?

4 komentarze:

  1. moja lista jest z 5 razy dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na minimum, nie ma sensu kupować ciuchów, będąc na diecie i mając w planach zgubić 10 kg ;)

      Usuń
  2. też muszę sobie zrobić listę must have, może wtedy moje zakupy będą bardziej przemyślane :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj z przerażeniem stwierdziłam,że o kilku rzeczach zapomniałam...muszę chyba bank obrabować, bo po ostatnich zakupach się spłukałam :)

      Usuń