sobota, 24 marca 2012

Make it golden !

Miałam dzisiaj przypływ twórczości :)

 INSPIRACJA


Trochę dupne oświetlenie, ale zdjęcie robione chwilę temu. Z lampą kolor nie przypomina mięty. Jest raczej zielony. Dlatego też uzupełnię posta zdjęciem w świetle dziennym :)

Do wykonania manicure użyłam miętowego lakieru Revlon a także złotych drobinek ( Make it golden ) z Essence.

Z Revlonem mam pewien kłopot. Jest to mój pierwszy lakier tej firmy i szczerze spodziewałam się czegoś lepszego. Nakładając drugą warstwę musiałam się mocno przyłożyć, ponieważ lakier zostawał przeźroczyste smugi i zacieki. Dzięki złotym drobinkom jest to zupełnie niewidoczne. Może przy kolejnym nakładaniu nie będzie już takich problemów.


Zdjęć z całego dzisiejszego menu nie mam, bo i nie jadłam za wiele.

Śniadanie : placek owsiany 
II śniadanie : jogurt Danone AleOwoc, chipsy bananowe i musli tropikalne

 
Obiadokolacja : sałatka z tortellini, groszku, fasoli czerwonej i kukurydzy

Dobrej nocy Wam życzę, a sama wracam od magicznego świata Sookie :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Serial oglądam - jestem na bieżąco, ale teraz jestem w trakcie książki :) 7 część - " Wszyscy martwi razem" :)

      Usuń
  2. Ja również ostatnio szaleje ze wzorkami na paznokciach, aktualnie mam french biały z różową panterką ;D
    Bo by być piękną kobietą to trzeba być zadbaną kobietą ;)
    A co do Twojego śniadania, to uważam musli na ochydne ;D pewnie dlatego, że dla mnie to nie ma żadnego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mogłabym jeść i jeść :) Zawsze dodam jakiś owoc, albo rodzynki albo żurawinę i smaczek pierwsza klasa :)

      Usuń
  3. mięta -> mój ulubiony kolor :P
    hmm,muszę pokraść Ci menu, bo zaczęłam ćwiczyć na siłowni, ale kompletnie nie wiem co mam jeść, żeby mieć siłę, ale też schudnąć :(


    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się codziennie wpisywać menu. Weekend nie był u mnie zbytnio dietetyczny, ale jutro siłownia i mocne postanowienie poprawy.
      Sam ten miętowy taki jakiś mdły mi się wydawał, więc go chciałam ''ulepszyć'' ;p

      Usuń