piątek, 16 marca 2012

Kosmetyczne zakupy.

Dzisiaj w ramach zachowania aktywności fizycznej wybrałam się dzisiaj do miasta. Miałam kilka rzeczy do kupienia, ale oczywiście nie mogłam nie wejść do kosmetycznego.
I tak zakupiłam super modny w tym sezonie lakier koloru mięty a także złote drobinki - do ozdoby. Lakier nude kupiłam już wcześniej.

 


Znalazłam także szminkę, która jest idealna- Rimmel, 640 Coral Chic.




Na ustach wygląda inaczej, lepiej. Póki co nie mogę nic o niej napisać, bo jeszcze nie używałam, ale wszystko przede mną :)





Niebawem pierwsze użycia i pierwsze opinie.



-------------------------------------------------------

Dzisiejsze menu :

Śniadanie : musli z jogurtem jagodowym
II śniadanie : bułka z grillowanym kurczakiem i rucolą
Obiad : 7 pierogów z kapustą i grzybami ; jabłko
Podwieczorek :
Kolacja

Aaaa, waga w dół. Nie wiele ale zawsze coś :)

Odwiedźcie koniecznie RedBerry :)

4 komentarze:

  1. Śliczne lakiery, no i zribiłaś mi ochotę na taki ładny owocoy deser.
    Avril

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten miętowy lakier :) <3

    http://verde-scuro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale strasznie źle się nakłada. Myślałam, że Revlon ma lakiery na poziomie... wezmę go do kosmetyczki, może ona go jakoś ogarnie :)

      Usuń
  3. powiedz mi w jakim Ty programie dajesz sobie wodny ślad na zdjecia?

    OdpowiedzUsuń