środa, 21 marca 2012

Języki - ważna rzecz.

Jak widać na blogu zapanował wiosenny nastrój. Lekki, wesoły, kolorowy szablon, który pobudzi nas do działania :) Dzisiaj mam dzień wolny od treningu, ale żeby się nie lenić posprzątałam mieszkanie, zrobiłam sobie obiad i ogarnęłam dwa blogi. Wzięłam się za 2 książki - jedna to audiobook, którego słucham w drodze na siłownię a także wieczorami, gdy Rafał chce już spać, a ja z nadmiaru kawy przewracam się z boku na bok. Wysłałam już jeden kwestionariusz do pracy magisterskiej... jutro muszę do niej przysiąść :)

Poza tym dzisiaj będę miała wyczekiwany przeze mnie program do nauki języka angielskiego, strasznie się cieszę. Mam nadzieję, że będę systematyczna :)










A Wy uczycie się języków? Jakich ? Z jakich pomocy, podręczników korzystacie ?

8 komentarzy:

  1. ja mam mega problem z nauką języków, ponieważ jakoś bardziej wolę przedmioty ścisłe np matematykę :P
    strasznie trudno przyswoić mi słownictwo na dłużej niż 3 dni :(
    oo może masz jakieś sprawdzone sposoby uczenia się słownictwa ?

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam nadzieję, że Profesor Henry mi pomoże. Poza tym polecam fiszki :)

      Usuń
  2. ja mam tylko " Blondynkę na językach"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co fajna? Jak to w ogóle wygląda?

      Usuń
    2. Jest bardzo fajna:) i prosto się z niej uczy ma też płyte jak ktoś w oli z płyty;p

      Usuń
  3. Cały zestaw zamówiłaś? Super!

    Też korzystałam z Henrego ze słownictwa i bardzo sobie chwalę! W ogóle lubię produkty od Edgarda - a uczę się angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego.

    Zapraszam Cię zarówno na mój drugi blog - pierwszy sama odnalazłaś - na stronę językomani i na akcja-realizacja, Twój blog nadaje się do naszych grup i myślę, że Ci się spodoba w naszej społeczności ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią dołączę :)

      Usuń
    2. No i super! Widzę, że na BGS już jesteś więc witam w grupie ;)

      Usuń