piątek, 9 marca 2012

Jak pokonać cellulit ? # 2 Ćwiczenia.

Wiadomo - sam masaż antycellulitowy to za mało. Ważna jest odpowiednia dieta, ale także ćwiczenia. Dla mnie są one priorytetem w walce z tym dziadostwem, który tak niekorzystnie wpływa na wygląd naszego ciała.
Ćwiczenia w walce z cellulitem spełniają rolę bardzo ważnego stymulatora i regulatora, bez ćwiczeń trudno o uzyskanie zadowalających efektów, a nawet jeśli takowe się pojawiają, to trzeba na nie czekać tygodniami czy nawet miesiącami.. Na pozbycie się cellulitu zalecana jest wszelka aktywność. Cellulit dotyczy w większości przypadków pośladków, brzucha i ud. Te partie ciała należy ćwiczyć w pierwszej kolejności. Jeśli o mnie chodzi, darować sobie mogę brzuch bo o dziwo w tej partii ciała cellulitu nie ma. Pozbyłam się go także z przodu ud. Pozostaje mi walka z nim w okolicach tyłu ud i pupie.

Doskonale sprawdzają się :
-ćwiczenia aerobowe ( poprawiają krążenie),
-ćwiczenia siłowe ( kształtuję, wzmacniają mięśnie, redukują podskórną tkankę tłuszczową),
-ćwiczenia izometryczne ( analogicznie jak w ćwiczeniach siłowych).

Ćwiczenia, które możesz wykonywać w domu to m.in:
  • przysiady
  • składy (nogi szeroko rozstawione i schodzimy do dołu, pupa mocno do tyłu tak jakbyśmy chcieli usiąść na krześle)
  • skłony
  • rowerek leżąc na plecach
  • wymachy nóg do przodu i w tył w pozycji stojącej
  • podnoszenie bioder do góry w pozycji leżącej
  • ćwiczenia zaprezentowane post niżej
W zasadzie wszystkie ćwiczenia wykonywane w domu, na problematyczne partie ciała wspomogą walkę z cellulitem.
Na ćwiczenia dobrze jest poświęcić minimum pół godziny dziennie, a jeśli nie dysponujemy taką ilością czasu, codzienną aktywność wzbogaćmy przynajmniej o ćwiczenia izometryczne, które można wykonywać praktycznie w każdych okolicznościach. Na przykład w pracy siedząc przy biurku kilka razy dziennie napinaj brzuch, uda i pośladki - wytrzymaj kilka sekund w napięciu i powtórz kilka razy każde ćwiczenie.
Najlepszym rozwiązaniem jest jogging.  Jednak warto go zacząć po wyrobieniu odpowiedniej kondycji.

 I Ty możesz tak wyglądać ! :)

2 komentarze:

  1. Jakoś specjalnie nie skupiałam się nigdy na moim cellulicie (bo miałam o wiele większe problemy w postaci ROZSTĘPÓW :[), jednak ostatnimi czasy zauważyłam niesamowitą poprawę. Diety nie stosuję, chodzę na siłownię, staram się dużo ruszać i co drugi dzień robię peeling miejsc przyjaznych cellulitowi oraz masaż gąbką Antycellulit Syrena (czy jakoś tak)... i kurczę! :D Fajna ta pupa się zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. great post to read

    Here is my homepage :: wiki.meego-fr.org
    my webpage > personal injury lawyer philadelphia

    OdpowiedzUsuń