sobota, 3 marca 2012

Jak pokonać cellulit ? # 1 Masaż na cellulit .

Problem cellulitu na pośladkach, udach, ramionach czy brzuchu dotyczy większości kobiet. Cellulit znany także pod nazwą "skórka pomarańczowa" jest problemem bardzo trudnym do usunięcia, wymagającym dużo czasu i środków. Szalenie ważna jest także systematyczność.
Na walkę z cellulitem składa się :
- odpowiednia dieta
- ćwiczenia ( uda, pośladki, brzuch )
- kosmetyki ( kremy, peelingi, serum )
- zabiegi domowe i w salonach
- masaże antycellulitowe
- akcesoria

Po miesiącu diety i stosowania kosmetyków antycellulitowych zauważyłam, że ilość cellulitu zmniejsza się. Niesamowite było także to, że po zaledwie tygodnia intensywnych ćwiczeń cellulit nadal się zmniejsza i to w szybszym tempie. Jednak dla mnie to wciąż za mało, więc zdecydowałam się na domową walkę z cellulitem. Składają się na nią :

- masaż antycellulitowy
- prysznic naprzemienny
- peeling kawowy
- zielona herbata
- wcieranie kremów antycellulitowych specjalnym masażerem / szczotką

Dzisiaj wpis o masażu i  szczotce. Służy mi ona do masażu miejsc bogatych w cellulit. Do takiego masażu używam olejku do masażu ( obecnie Bursztyn ), a także specjalnych kremów i serum antycellulitowych.

Masaż na cellulit 

Masaż na cellulit poprawia krążenie w całym organizmie a w szczególności poprawia ukrwienie skóry i mięśni. Przy zaawansowanym cellulicie masaż może sprawiać ból, który jest oznaką skuteczności masażu.
Masaż powinniśmy wykonywać codziennie podczas lub po zakończonej kąpieli. Nakładamy krem antycellulitowy i wprawiamy w ruch przyrząd do masażu. Musimy pamiętać o tym, by masaż wykonywać systematycznie i uzbroić się w cierpliwość, bo efekty nie będą widoczne od razu. Czasami trzeba miesiąca i więcej. Ale w połączeniu z ćwiczeniami, dietą i z innymi metodami wspomagającymi efekty mogą być widoczne dużo szybciej.
Pamiętamy aby masować w kierunku do serca i przeciwnie do siły grawitacji :)

Moje wojsko do walki z cellulitem :)






Kosmetyki linii Eveline Extreme Slim 3D ( peeling i krem )
Peeling do ciała
Masażer 
Gąbka szorstka
Lawendowy żel po prysznic Yves Rocher



A jako, że o słodyczach mogę tylko pomarzyć, moja młodsza 4-letnia kuzynka podarowała mi dzisiaj fantastyczną gumkę do włosów :)

 



A Wy jak walczycie z cellulitem ?

3 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się jak pokonać celulit,na razie stosuje tylko dietę i trochę ćwiczeń. Ale może w najbliższym czasie zaoaptrze się w jakieś kremy. Tylko szkoda, że tak długo trzeba czekać na efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling kawowy robisz sama czy kupujesz gotowy w sklepie ?
    ehh, żeby mi się tak chciało codziennie masować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. miałem kilka przygód z peelingiem kawowym :)
    robiłam sobie saa w domu taki peeling na dwa sposoby:
    1) kawe sypaną mieszałam bezpośrednio z żelem do mycia ciała, i nacierałam się taką mieszanką :)
    2) parzyłam kawę i fusy mieszałam albo z żelem, albo z oliwą z oliwek.
    według mnie lepszy jest sposób 1 ponieważ peeling jest ostrzejszy i lepiej radzi sobie z martwym naskórkiem :)

    OdpowiedzUsuń