wtorek, 27 marca 2012

Godzina dla ziemi, zapalisz?

Uff, opadam z sił ! Po dłuższej przerwie od siłowni dzisiaj dałam z siebie naprawdę dużo :) Trening jak zwykle - 15 minut rozgrzewki, ćwiczenia siłowe, 45 minut cardio.
Wracając do domu postanowiłam włączyć Ipod Fitness - mój Nanuś ma taką funkcję. Zliczane są kroki, pokonany dystans, czas i spalone kalorie. I tak o to :
Ilość kroków: 2 201
Czas : 23 minuty
Dystans : 1.53 km
Kalorie : 77 - wielka wątpliwość jak dla mnie, bo tyle to ja palę rozgrzewając się przez 15 minut na rowerze :)

Dziennie pokonuję dodatkowo 3 kilometrową trasę. Dobrze. A dzisiaj wieczorem dodatkowo wybieramy się z Rafałem na spacer. Ostatnio słabo sypiam, więc świeże powietrze przed snem dobrze mi zrobi. Dalej też toczę bój z obliczaniem wyników, liczba osób badanych wzrosła do 40. Więc 1/3 za mną.

Spójrzcie na moją rzeżuchę - już są kiełki bardzo dobrze widoczne





31 marca zapalamy świeczkę ! Tego dnia ma miejsca akcja GODZINA DLA ZIEMI. Świeczkę można nabyć w drogeriach Rossmann. Cena to 5 zł. W tym roku palimy na rzecz niedźwiadków.



Wieczorem : fotomenu, kilka pomysłów na kanapkę i przepis na sałatkę - która stała się już tradycją na wielkanocnym stole :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz