czwartek, 8 marca 2012

Dzień kobiet.

Dzisiaj niestety bez ćwiczeń, bez siłowni. Nastrój jakiś taki obniżony, całkowity brak energii. Z okazji dzisiejszego dnia, postanowiłam zrobić sobie ranne, domowe SPA. Tuż po wstaniu - joga, później wzięłam naprzemienny prysznic, umyłam głowę, wklepałam balsam i zrobiłam masaż antycellulitowy. Nałożyłam krem awokado na stopy itd. Dzięki temu poczułam się nie co lepiej. Myślę, że to wina stanu przedmiesiączkowego, przynajmniej tak to sobie tłumaczę.

Dzisiejsze menu :
Śniadanie : to co zwykle :) czyli placek owsiany
II śniadanie : sałatka : szynka z indyka, tuńczyk, zielony groszek, rzodkiewka i łyżka majonezu



Jeśli chodzi o obiad, to dzisiaj z R. wychodzimy do miasta. Umówiliśmy się, że odwiedzimy olsztyńską Pierogarnie :) Znajomi zachwycali, polecali. Wezmę aparat i zrobię po cichaczu fotkę :P

Po obiedzie idziemy prosto na zakupy. Jutro organizujemy podwójną imprezę urodzinową :) Menu imprezowe jest w trakcie tworzenia.

Podwieczorek : jakiś owoc, albo sandwich Wasy

Kolacja : kurczak w którymś z sosów Blue Dragon i ryż brązowy. Niestety taki dzisiaj dzień trochę zwariowany, kurczak rozmrożony, trzeba coś z niego zrobić, bo jutro co najwyżej pożre go kosz.



Jedna saszetka zawiera ok 100ckal, więc jak na sos nie ma tragedii. Oczywiście do dzisiejszej kolacji zużyję tylko jedną, jeszcze nie wiem którą :)

Jestem zmuszona kupić sobie jakiś top na imprezę. Postanowiłam pójść do Mohito, mam nadzieję, że znajdę coś dla siebie.



Kobietki ! Życzę Wam i sobie w dniu Naszego święta samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Abyście każdy dzień witały z uśmiechem na twarzy, aby rozczarowania, strach, gniew i zazdrość pojawiały się jak najrzadziej w życiu. Abyśmy osiągnęły wszystko co sobie zaplanowałyśmy. Odwagi, wiary, nadziei i miłości ! :)

Ćwiczenia 

Wiele z nas ma problem z udami, tracą na jędrności, szczególnie ich wewnętrzna strona.
Poniżej kilka ilustracji z ćwiczeniami, które można na spokojnie wykonać w domu.
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz