wtorek, 13 marca 2012

Cookie Monster i zmiana planu treningowego.

Na reszcie w domu. Dzisiaj czuję ogromne zmęczenie. Może dlatego, że późno się położyłam a wcześnie wstałam. Ale wiedziałam, że dzisiejszego treningu nie odpuszczę. Wzięłam tabsę moczy i ruszyłam.

Spacer : 40 minut
Rozgrzewka 15 minut
Trening siłowy 30 minut
Cardio - rower - 40 minut

Jeszcze niestety z powodu kobiecych co miesięcznych dolegliwości, nie mogłam pójść na jacuzzi czy na saunę, a myślę, że dobrze by mi to zrobiło. Ale R. obiecał, że zrobi mi dzisiaj masaż pleców i masaż antycellulitowy masażerem, bo nie mam siły, poza tym z tyłu strasznie ciężko dokładnie się wymasować.

Poza tym wzięłam dzisiaj plan zajęć i zrobiłam sobie rozpiskę na następny tydzień ( bo w tym idę jeszcze jutro i w piątek na siłkę i może jutro dorzucę ZUMBĘ- a co :D )


Być może na zdjęciu nie widać tak dobrze, więc :
Poniedziałek : 9.00 - 9.55 Zajęcia na piłkach, a po Siłownia, bez rozgrzewki 
Wtorek : 14.30 siłka, 17.00 - 17.55 ABS & CELLULIT STOP
Środa : 17.00 - 17.55 ZUMBA
Czwartek : 9.00 - 9.55 ABT + jacuzzi + sauna
Piątek : 9.00 - 9.55 TBC, siłownia bez rozgrzewki + jacuzii + sauna
Sobota : 10.00 - 10.55 SUPER TALIA, siłownia bez rozgrzewki

Zawsze kochałam ciasteczkowego potwora, niebawem zrobię sobie paznokcie z tym motywem :)



Nie chcę mi się wrzucać zdjęć dzisiejszego menu, wybaczcie :)

Śniadanie : placek owsiany
Obiad : to co wczoraj : pieczone udko i surówka
Podwieczorek : reszta surówki i kawa
Kolacja : śledzik 


Ah no i w końcu wybrałam Mp3. Konkretnie Ipod Nano 6G .


2 komentarze:

  1. łoooł chciałabym mieć tyle wolnego czasu i móc je przeznaczyć na ćwiczenia tak jak Ty :)
    och zazdroszczę :)

    ciasteczkowy potwór na paznokciach bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, podziwiam za trening. A pazurki są super. Powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń