środa, 7 marca 2012

# 7

Na reszcie wolna chwila ! Z samego rana joga, rozciąganie mięśni i krótkie ćwiczenia w domowym zaciszu. Kupiłam nawet sobie kadzidełka lawendowe, co by przyjemny nastrój sobie stworzyć. Następnie udałam się do kosmetyczki na depilację. Właśnie na skutek tego, że mieszki włosowe są mocno podrażnione nie mogłam się dzisiaj porządnie wypocić na siłowni. Jutro jadę do Warszawy, do mojego promotora, zdać indeks no i na pewno nie ominę stoiska z mrożonym jogurtem, oj nie :)

Menu na dzisiaj :
Śniadanie : placek owsiany

 II śniadanie : Croissant i sok pomarańczowy


Obiad : planuję tuńczyka w sosie własnym z groszkiem i łyżką majonezu light

Podwieczorek : Danio light

Kolacja : ?


Jeśli chodzi o ćwiczenia, to bardzo mi się spodobało to na obrazku poniżej. Angażuje ono ręce, plecy i tułów. Brakuje mi ćwiczeń na plecy i myślę, że te będzie idealne. Mogę je wykonywać zarówno na siłowni jak i w domu. Więc nie pozostaje mi nic innego, jak kupić sobie ciężarki, albo ćwiczyć z litrową butelką wody - doskonale się ona sprawdza przy ćwiczeniach z Mel B, więc myślę, że i tu da radę.




Odwiedziłam wczoraj Stradivariusa. A tam koronkowo i kwiatowo, aż nie wiadomo co brać z wieszaka :) Stwierdziłam, że jeszcze nie. Jeszcze za wcześnie na kupowanie nowych ciuchów. Ale koronkowa, piękna sukienka zajmuje aktualnie pierwsze miejsce na mojej liście must have. Zaraz za nią piękny perłowy pierścionek, który dzięki swojej prostocie i dziewczęcemu lookowi, doskonale dopełni delikatność i romantyczność koronki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz