wtorek, 28 lutego 2012

#2

Właśnie wróciłam z siłowni, czuję się niesamowicie. Mam tak ogromną świadomość swojego ciała, że aż trudno o tym mówić. Stwierdziłam, że jak dorzucę jacuzzi i saunę to spędzę na siłowni cztery godziny, muszę przełożyć treningi na 10.00 :)

Dzisiejszy trening ( dzień 3 )

- 15 minut rozgrzewka
- 50 minut ćwiczenia siłowe na wszystkie partie ciała ( ale muszę zwiększyć te na pośladki, może martwy ciąg? )
- 10 minut platforma wibracyjna
- 40 minut cardio - 30 minut rower, 10 minut bieżnia.

Na platformie fantastycznie się bawiłam, mniej więcej w połowie zaczęły mnie swędzieć nogi, ale jakaś laska, stała bywalczyni Crazy Fit powiedziała, że to znak, że działa.Jutro wypróbuję pasów, bo wydaje mi się, że brzuszek mi się nie dostatecznie wytrząchał :)

Żarełko na dzisiaj 

Śniadanie : placek owsiany z bananem i żurawiną ok 300 ckal
II śniadanie : Red Bull Free Sugar i jabłko 40 ckal
Posiłek po treningu : kanapka z szynką z indyka i pomidorem ( 100 ckal ) wafel ryżowy ( 51 ckal ) miseczka kapuchy kiszonej - 40 ckal = 191 ckal
Obiad : nie chce mi się nic robić, więc pewnie będzie tuńczyk z puszki z groszkiem - potem dodam wartość kaloryczną.
Podwieczorek : kromka chleba z szynką z indyka i pomidorem 10 ckal
Kolacja : serek wiejski

Postanowiłam dodawać przepisy fit, które sama realizuję w domu. Wieczorem fasolka po bretońsku w wersji light a  jutro mój sławny już w świecie dietetycznym placek owsiany :). 
Niebawem także moje założenia dietowe.

CIEKAWOSTKA

Szwedzcy naukowcy dowiedli, że brak snu sprzyja nadwadze. Osoby, które dbają o zdrową sylwetkę, nie powinny żałować sobie relaksu i odpoczynku. Naukowcy zalecają 8 godzinny sen. Udowodnili oni także, że w następstwie nieprzespanej nocy u zdrowego, dorosłego mężczyzny dochodzi do zahamowania zużycia energii następnego dnia. Mało tego, zaczyna on także silnej odczuwać głód. Więc musimy się wysypiać, a przecież wypoczynek nie wpływa tylko na naszą wagę :)

źródło : marcowe wydanie Charakterów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz